بازگشت هری پاتر با بازیگران قدیمی؟!

به گزارش وبلاگ نازنین، طبق اخبار منتشر شده از کمپانی برادران وارنر، این شرکت در حال مذاکره با بازیگران اصلی مجموعه پرطرفدار هری پاتر است تا در صورت موافقت، پروژه جدیدی از هری پاتر را مقابل دوربین ببرند.

بازگشت هری پاتر با بازیگران قدیمی؟!

سینما دیلی: بعد از حدود یک دهه، به نظر میرسد احتمالا به زودی شاهد یک فیلم دیگر از هری پاتر خواهیم بود چرا که شایعاتی از صحبت دانیل رادکلیف، اما واتسون و سایر ستارگان این فیلم با استودیوی برادر وارنر منتشر شده است .

سری فیلم های جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آن ها در همان جهان هری پاتر، راستا این فیلم ها را ادامه داده اند، اما بازگشت شخصیت هری پاتر به این جهان، هواداران این سری فیلم ها را بسیار هیجان زده خواهد نمود. اصلی ترین احتمال، ساخت اقتباسی سینمایی از تئاتر هری پاتر و فرزند نفرین شده است که داستانش در ادامه ماجراهای فیلم اتفاق می افتاد و ماجرای هری پاتر بزرگسال و فرزندش را در مدرسه هاگوارتز را دنبال می نماید. اما شاید این پروژه هری پاتر جدید حول محور داستانی کاملا متفاوت شکل بگیرد.

طبق این شایعات گفتگوها با رادکلیف و سایر بازیگران و البته جی کی رولینگ(خالق رمان های هری پاتر) سال پیش شروع شده بود. اما بعد از شیوع کرونا مدتی به تعویق افتاده بود و حالا دوباره از سرگرفته شده.

منبع: توریسم آنلاین

به "بازگشت هری پاتر با بازیگران قدیمی؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت هری پاتر با بازیگران قدیمی؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید