برگزاری مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام همراه اول

به گزارش وبلاگ نازنین، مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام شرکت ارتباطات سیار ایران 27 تیرماه برگزار می گردد.

برگزاری مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام همراه اول

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، جلسه مجمع عمومی فوق العاده شرکت ارتباطات سیار ایران رأس ساعت 10 صبح روز یکشنبه 27 تیرماه در برج ستاره ونک تهران برگزار می گردد.

همراه اول از تمامی سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و بعلاوه نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت نموده تا در این جلسه که قرار است گزارش هیات مدیره و بازرس قانونی درباره اصلاحیه ای از قانون تجارت استماع و تصمیم درباره افزایش سرمایه شرکت اتخاذ گردد، شرکت نمایند. در ضمنً در این جلسه در مورد سایر مواردی که در صلاحیت تصمیم گیری مجمع عمومی فوق العاده باشد هم بحث خواهد شد.

همراه اول از سهامداران خود درخواست نموده اطلاعات مورد احتیاج را از سامانه کدال به آدرس www.codal.ir دریافت نمایند؛ بعلاوه سرشماره پیغامکی 899300 و پست الکترونیکی [email protected] برای ارسال پیغام و طرح سوالات سهامداران در زمان برگزاری مجمع در نظر گرفته شده است.

با توجه به ابلاغیه مورخ 26/12/1398 سازمان بورس و اوراق بهادار با موضوع مصوبه ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا که در آن مقرر شده تا اطلاع ثانوی، برگزاری مجامع عمومی شرکت ها صرفاً در صورتی که با حضور حداکثر 15 نفر شخص حقیقی یا حقوقی برگزار گردد، امکانپذیر است؛ لذا همراه اول به منظور رعایت مصوبه مذکور به سهامداران توصیه نموده از حضور در مجمع خودداری و نسبت به مشاهده آنلاین جلسه به وسیله نشانی Live.mci.ir اقدام نمایند.

2121

منبع: خبرآنلاین

به "برگزاری مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام همراه اول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام همراه اول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید