برگزاری کمپین دانشجویی نه به دخانیات

به گزارش وبلاگ نازنین، دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه علوم پزشکی ایران، همزمان با فرا رسیدن روز جهانی بدون دخانیات، کمپین نه به دخانیات را برگزار می نمایند.

برگزاری کمپین دانشجویی نه به دخانیات

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ نازنین، دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه علوم پزشکی ایران، همزمان با فرا رسیدن روز جهانی بدون دخانیات، کمپین نه به دخانیات را برگزار می نمایند. حمید یعقوبی رئیس مرکز مشاوره دانشگاه صنعتی شریف در این زمینه اظهار کرد: مراکز مشاوره دو دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه علوم پزشکی ایران با همکاری نهاد ها و سازمان های علمی و آموزشی، کمپین بزرگ دانشجویی نه به دخانیات را در هفته ملی مبارزه با دخانیات و طی روز های 4 تا 10 خرداد امسال برگزار می نمایند.

رئیس مرکز مشاوره دانشگاه صنعتی شریف افزود: شعار امسال روز جهانی نه به دخانیات، دخانیات تهدیدی برای محیط زیست ما مشخص شده است و بر همین اساس تمرکز این کمپین بر آسیب های وارده بر محیط زیست از سوی صنعت دخانیات است.

وی یادآور شد؛ دخانیات و محیط زیست، دخانیات و دود دست دوم، دخانیات و سلامت جسم و روان و دخانیات؛ دریچه ورود به اعتیاد، چهار محور اصلی این کمپین خواهد بود.

یعقوبی در مورد نحوه ارسال و قالب های مورد پذیرش آثار گفت: دانشجویان می توانند آثار خود را در فضای اینستاگرام در 3 قالب عکس، نوشته و اینفوگرافی منتشر نمایند. بعلاوه دانشجویان اگر هنگام انتشار آثار خود از هشتگ های (نه به دخانیات، دخانیات و محیط زیست، مرکز مشاوره دانشگاه صنعتی شریف و مرکز مشاوره دانشگاه علوم پزشکی ایران) استفاده نمایند در مسابقه شرکت داده می شوند.

وی در خاتمه یادآور شد: تمامی آثار ارسالی مورد آنالیز داوران قرار می گیرد و به 6 اثر برتر هر یک مبلغ یک میلیون تومان جایزه تعلق می گیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "برگزاری کمپین دانشجویی نه به دخانیات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری کمپین دانشجویی نه به دخانیات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید