تاریخ انتشار بسته آنچارتد برای کامپیوتر معین شد

به گزارش وبلاگ نازنین، سونی نسبت به انتشار بسته Uncharted: Legacy of Thieves برای رایانه های شخصی نسبتا در سکوت بوده است. با این حال، طبق مقاله ای که به تازگی در فروشگاه اپیک گیمز منتشر شده، به نظر می رسد که این بسته قرار است در 20 ژوئن 2022 (30 خرداد 1401) عرضه گردد.

تاریخ انتشار بسته آنچارتد برای کامپیوتر معین شد

مجموعه آنچارتد: میراث دزدها ابتدا در 28 ژانویه برای پلی استیشن 5 منتشر شد و شامل ریسمتر بازی های Uncharted 4: A Thiefs End و Uncharted: The Lost Legacy است. نسخه رایانه های شخصی به وسیله استودیوی آیرون گلکسی (Iron Galaxy) پیشرفته و طبق گزارش ها در 15 جولای (24 تیر) روی استیم در دسترس قرار خواهد گرفت. مثل همواره، باید منتظر بیانیه رسمی سونی در این زمینه باشیم، با این حال به نظر می رسد که این بسته تقریبا یک ماه زودتر روی فروشگاه اپیک گیمز منتشر خواهد شد.

طبق نقد و آنالیز های منتشر شده، به نظر می رسد که بازسازی نسخه های مختلف سری محبوب آنچارتد روی پلی استیشن 5 بسیار زیبا به نظر می رسد و هواداران در خصوص بازی هایی که قرار است در آینده روی این سخت افزار منتشر شوند، بسیار هیجان زده هستند. از طرفی کاربران رایانه های شخصی می توانند با تنظیمات گرافیکی متنوع، دوتا از برترین بازی های انحصاری تاریخ پلی استیشن را با گرافیکی بهبود یافته روی این پلتفرم تجربه نمایند.

در راستای دیگر اخبار مربوط به این سری، یکی از استخدام نمایندگان تازه منصوب شده در ناتی داگ، اشاره نموده که سونی در حال برنامه ریزی برای نسخه های بعدی آنچارتد است. او بیان نموده که در حال جست وجوی استعدادها در هر سطحی است و اینکه بتواند تیم های آینده را نه تنها برای ساخت بازی های نو بلکه برای میراث سری آنچارتد دور هم جمع کند، خاص شمرده است.

البته دیگر اعضای ناتی داگ هم ساخت نسخه ای نو از این سری را رد ننموده اند. در اوایل انتشار بسته میراث دزدها، کارگردان خلاقیت نسخه لاست لگسی یعنی شان اسکیگ اعلام کرد که ساخت نسخه نو آنچارتد بعید نیست. او اضافه نمود:

از آنجایی که بازی آنچارتد 4 به عنوان یک سرانجام قطعی برای داستان نیتن دریک در نظر گرفته می گردد و گویا استودیوی سازنده تمرکز خود را به پروژه های دیگر معطوف نموده است، باید دید که نسخه های آینده از چه شخصیت هایی بهره خواهند برد. از طرفی در رابطه با اینکه چرا ناتی داگ به جای ساخت یک بازی نو از این سری، ریمستر بازی های قبلی را برای پلی استیشن 5 منتشر نموده، اسکیگ اعلام کرد که آوردن این نسخه ها به سخت افزار نو ارزشمند است زیرا به معنای واقعی کلمه، برترین راه برای تجربه داستان و شخصیت هایشان محسوب می گردد.

منبع: VGC

منبع: دیجیکالا مگ

به "تاریخ انتشار بسته آنچارتد برای کامپیوتر معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ انتشار بسته آنچارتد برای کامپیوتر معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید