بازسازی، نوسازی و تعمیرات ساختمان

اگر ورزشکار هستید، خوب است با نوشیدنی های ایزوتونیک آشنا شوید!

نوشیدنی ایزوتونیک یک نوشیدنی ورزشی است که سبب بهبود و ارتقای عملکرد ورزشکاران می گردد. نوشیدنی های ایزوتونیک جذب سریع تری نسبت به آب دارند و با سرعت بالا آب و املاح معدنی از دست رفته از بدن را مجددا تامین می نمایند. محتویات این خوراکی شامل مواد معدنی،...

4 بهمن 1402

اسکان بیش از 5 هزار دانشجو در خوابگاه های دانشگاه یزد

معاون دانشجویی دانشگاه یزد از اسکان بیش از پنج هزار دانشجو در خوابگاه های این دانشگاه اطلاع داد.

9 مهر 1401

این گیاهان عاشق رطوبت، برای حمام تان مناسب اند! ، قسمت دوم

اگر دوست دارید حمام تان شیک و زیبا شود و عاشق گل و گیاه هم هستید، این گیاهان رطوبت دوست را درون حمام پرورش دهید تا دیزاین آن را از این رو به آن رو کنند!

19 مرداد 1401

10 بلای وحشتناکی که نوشابه های گازدار سرمان می آورند

تقریبا می توان گفت که اغلب افراد نوشابه مصرف می نمایند؛ اما اگر مضرات و عوارض جبران ناپذیر نوشابه را بدانند شاید از نوشیدن نوشابه پشیمان شوند.

8 مرداد 1401

6 روش درمان جوش گرمازدگی با مواد طبیعی در خانه

یکی از ایجاد شدن بثورات پوستی روی صورت و پوست بدن است که گاهی اوقات با قرمزی و خارش همراه است. جوش های گرمازدگی متداول ترین بثورات پوستی هستند که در تابستان می توانند نقاط مختلف بدن را درگیر کنند و محدود به سن یا جنس خاصی نیستند. یعنی فرقی نمی کند کودک...

5 مرداد 1401

آغاز عملیات اجرایی بازسازی مجموعه بازار تاریخی قم

میراث آریا/ براساس آخرین خبر و گزارش های بدست رسیده، آغاز عملیات اجرایی بازسازی مجموعه بازار تاریخی قم صورت پذیرفت.

16 تیر 1401

تاریخ انتشار بسته آنچارتد برای کامپیوتر معین شد

سونی نسبت به انتشار بسته Uncharted: Legacy of Thieves برای رایانه های شخصی نسبتا در سکوت بوده است. با این حال، طبق مقاله ای که به تازگی در فروشگاه اپیک گیمز منتشر شده، به نظر می رسد که این بسته قرار است در 20 ژوئن 2022 (30 خرداد 1401) عرضه گردد.

6 تیر 1401

لنگه کفش سرقتی مجسمه تناولی چقدر می ارزید؟

مدتی از خبر به سرقت رفتن لنگه کفش مجسمه پرویز تناولی در پارک شفق تهران می گذرد و در حالی که با توجه به تعطیلات نوروزی خبری از جزییات بازسازی این اثر به گوش نرسیده بود، امروز تندیس تناولی درباره بازسازی این اثر اطلاعات تازه ای داد.

8 خرداد 1401

دست یابی به مولفه های توسعه همه جانبه از طریق آموزش و پرورش میسر است

تهران (پانا) - معاون اجرایی رئیس جمهور زیرساخت ها و بستر مناسب تعلیم و تربیت را یکی از مولفه های اصلی تحقق اهداف تعلیم و تربیت برشمرد.

2 خرداد 1401

استقبال کم نظیر گردشگران از مراکز تفریحی ناژوان اصفهان

مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت:شاهد استقبال کم نظیر گردشگران و مسافران نوروزی از مراکز گردشگری ناژوان در روزهای ابتدای فروردین سال جاری بودیم.

31 اردیبهشت 1401

از جذابیت های سفر به اروپا بدانید؟

قاره اروپا با جاذبه هایی تمام نشدنیکلمه سفر اروپا آنقدر وسوسه انگیز است که بردن نامش می تواند هر گردشگری را قلقلک بدهد. در این منطقه، جاذبه ها و اتفاقات هیجان انگیز بسیاری وجود دارد که می تواند گردشگران زیادی را از اقصی نقاط دنیا به آنجا بکشاند. در زیر...

30 اردیبهشت 1401

عامل رانش جاده چالوس

حادثه ظهر شنبه گذشته در جاده چالوس که به شکل شکاف سطح آسفالت در راستا تهران-شمال، بعد از تونل کندوان توام با حرکت لایه خاکی دامنه جاده رخ داد، سه نقطه تاریک دارد که نتایج اولیه تیم حقیقت یاب به آنها پاسخ داده است.

14 اردیبهشت 1401

ویروس کرونا؛ سیاست های نو گردشگری در لهستان اعلام شد

لهستان پیش از بازگشایی دوباره مرزهای خود به روی گردشگران، پروتکل های بهداشتی لازم را برای رعایت در هتل ها، رستوران ها و جاذبه های گردشگری گفت.

4 اردیبهشت 1401

اردبیل قطب گردشگری غرب ایران خواهد شد

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور با هدف بازدید و بررسی قابلیت های گردشگری استان، به اردبیل سفر کرد.

9 اسفند 1400

با برترین مقاصد تعطیلات در شبه جزیره بالکان آشنا شوید

10. گامزیگراد (Gamzigrad)، صربستانگامزیگراد شهر بومی امپراتور روم، گالریوس بود. بعدها (اواخر قرن سوم و اوایل قرن چهارم میلادی) گالریوس کاخی در این شهر ساخت. میراث تاریخی گامزیگراد هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می نماید. این مکان از ماه آوریل تا نوامبر...

2 اسفند 1400

ادعای اوکراین؛ روسیه سلاح های اتمی در کریمه مستقر نموده است

بعضی دیپلمات های اوکراینی مدعی شدند که روسیه شماری تجهیزات نظامی با قابلیت حمل و پرتاب سلاح اتمی را در شبه جزیره کریمه مستقر نموده است.

14 آبان 1400

بارگذاری فوری در ایمپلنت های دندانی

زمانی که ایمپلنت ها برای نخستین بار جهت بازسازی های دندانی از طریق پروفسور برنمارک به کار رفت پروتکل این درمان شامل قراردهی ایمپلنت در استخوان فکین و پوشاندن آن با بافت نرم بود.

2 مهر 1400

توزیع 1200پرس غذا بین نیازمندان آبادانی

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان آبادان از پخت و توزیع 1200 پرس غذا بین نیازمندان با مشارکت خیرین خبرداد.

3 شهریور 1400

آینده بازی های ویدیویی چیست؟ واقعیت مجازی، استریم ابری یا محتوای بهتر؟

امروزه صنعت بازی های ویدیویی به غول عظیمی تبدیل شده است که عایدی حاصل از آن از دیگر صنعت های تأثیرگذار تفریح پیشی گرفته. این واقعیتی بدیهی است و با نگاهی گذرا به آمار، حتی از دور هم می توان به خوبی این موضوع را مشاهده کرد. با این حال، این تمام ماجرا نیست؛...

25 مرداد 1400

تعویض روکش مبل در خانه با 8 مرحله ساده و مقرون به صرفه

اگر یکی از مبل های شما قدیمی و روکش آن نخ نما شده است یا اگر در پی تغیر فضای داخلی خانه هستید، عوض کردن روکش مبل برترین کاری است که می توانید انجام دهید. با تعویض روکش مبل در خانه می توانید علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها، کاملا بر اساس سلیقه خودتان یک مبل...

22 مرداد 1400
تعداد: (34)