معماری و عمران

آنالیز معایب آبگرمکن فن دار

آبگرمکن فن دار از چندین جهت با آبگرمکن بدون فن تفاوت دارد. برای نصب آن به فضای باز با تهویه مناسب احتیاج است؛ بنابراین نباید در محل های سرپوشیده نصب گردد.

23 اسفند 1402

اگر ورزشکار هستید، خوب است با نوشیدنی های ایزوتونیک آشنا شوید!

نوشیدنی ایزوتونیک یک نوشیدنی ورزشی است که سبب بهبود و ارتقای عملکرد ورزشکاران می گردد. نوشیدنی های ایزوتونیک جذب سریع تری نسبت به آب دارند و با سرعت بالا آب و املاح معدنی از دست رفته از بدن را مجددا تامین می نمایند. محتویات این خوراکی شامل مواد معدنی،...

4 بهمن 1402

نوروز کمی هیجان را در کتله خور زنجان چاشنی تعطیلات کنید

غار همواره تداعی کننده فیلم و داستان های ترسناک مربوط به ارواح و جن برای ما بوده است. در داستان های قدیمی همواره ارواح و جن از غارها بیرون می آمدند و باعث هراس و رنج مردم شهر می شدند یا به گونه ای شهر را طلسم می کردند. این بار در ایام نوروز غار را متفاوت...

1 بهمن 1401

بهترین مقاصد گردشگری دنیا در سال 2018

آیا میدانستید بهترین مقاصد گردشگری جهان در سال 2018 کجاست؟ هیچ وقت برای تصمیم گیری برای تفکر در خصوص تعطیلات سال آینده زود نیست، به همین علت ما فهرستی از اهداف معین شده را برای این برنامه ریزی در سال 2018 قرار داده ایم. ما روند خود در سایت را تجزیه وتحلیل...

20 دی 1401

تقویم تاریخ 22 آذر

خبرنگاران: 22 آذر 1401 خورشیدی برابر با 19 جمادی الاول 1444 هجری و 13 دسامبر 2022 میلادی

23 آذر 1401

دلیل گرانی سه برابری یونولیت ساختمان چیست؟

دبیر انجمن انبوه سازان مسکن تهران گفت: در چند هفته گذشته قیمت یونولیت ساختمان به علت افزایش قیمت مواد اولیه 3 برابر رشد داشته است.

25 آبان 1401

اسکان بیش از 5 هزار دانشجو در خوابگاه های دانشگاه یزد

معاون دانشجویی دانشگاه یزد از اسکان بیش از پنج هزار دانشجو در خوابگاه های این دانشگاه اطلاع داد.

9 مهر 1401

این گیاهان عاشق رطوبت، برای حمام تان مناسب اند! ، قسمت دوم

اگر دوست دارید حمام تان شیک و زیبا شود و عاشق گل و گیاه هم هستید، این گیاهان رطوبت دوست را درون حمام پرورش دهید تا دیزاین آن را از این رو به آن رو کنند!

19 مرداد 1401

14 میلیارد ریال برای احیای بافت تاریخی خوسف اختصاص پیدا کرد

میراث آریا/ براساس خبرهای بدست رسیده، 14 میلیارد ریال برای احیای بافت تاریخی خوسف اختصاص پیدا کرد.

10 مرداد 1401

10 بلای وحشتناکی که نوشابه های گازدار سرمان می آورند

تقریبا می توان گفت که اغلب افراد نوشابه مصرف می نمایند؛ اما اگر مضرات و عوارض جبران ناپذیر نوشابه را بدانند شاید از نوشیدن نوشابه پشیمان شوند.

8 مرداد 1401

6 روش درمان جوش گرمازدگی با مواد طبیعی در خانه

یکی از ایجاد شدن بثورات پوستی روی صورت و پوست بدن است که گاهی اوقات با قرمزی و خارش همراه است. جوش های گرمازدگی متداول ترین بثورات پوستی هستند که در تابستان می توانند نقاط مختلف بدن را درگیر کنند و محدود به سن یا جنس خاصی نیستند. یعنی فرقی نمی کند کودک...

5 مرداد 1401

آغاز عملیات اجرایی بازسازی مجموعه بازار تاریخی قم

میراث آریا/ براساس آخرین خبر و گزارش های بدست رسیده، آغاز عملیات اجرایی بازسازی مجموعه بازار تاریخی قم صورت پذیرفت.

16 تیر 1401

تاریخ انتشار بسته آنچارتد برای کامپیوتر معین شد

سونی نسبت به انتشار بسته Uncharted: Legacy of Thieves برای رایانه های شخصی نسبتا در سکوت بوده است. با این حال، طبق مقاله ای که به تازگی در فروشگاه اپیک گیمز منتشر شده، به نظر می رسد که این بسته قرار است در 20 ژوئن 2022 (30 خرداد 1401) عرضه گردد.

6 تیر 1401

دهکده ای دفن شده در المدام، امارات متحده عربی

المدام منطقه ای در امارات متحده عربی است که در گذشته محل سکونت قبایل مختلفی بوده، اما امروزه بیش از یک دهه است که به منطقه ای متروکه تبدیل شده است. در این مقاله خواهید دید که چرا این دهکده قدیمی، امروزه به وسیله ساکنانش طرد شده است.

4 تیر 1401

لنگه کفش سرقتی مجسمه تناولی چقدر می ارزید؟

مدتی از خبر به سرقت رفتن لنگه کفش مجسمه پرویز تناولی در پارک شفق تهران می گذرد و در حالی که با توجه به تعطیلات نوروزی خبری از جزییات بازسازی این اثر به گوش نرسیده بود، امروز تندیس تناولی درباره بازسازی این اثر اطلاعات تازه ای داد.

8 خرداد 1401

دست یابی به مولفه های توسعه همه جانبه از طریق آموزش و پرورش میسر است

تهران (پانا) - معاون اجرایی رئیس جمهور زیرساخت ها و بستر مناسب تعلیم و تربیت را یکی از مولفه های اصلی تحقق اهداف تعلیم و تربیت برشمرد.

2 خرداد 1401

استقبال کم نظیر گردشگران از مراکز تفریحی ناژوان اصفهان

مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت:شاهد استقبال کم نظیر گردشگران و مسافران نوروزی از مراکز گردشگری ناژوان در روزهای ابتدای فروردین سال جاری بودیم.

31 اردیبهشت 1401

از جذابیت های سفر به اروپا بدانید؟

قاره اروپا با جاذبه هایی تمام نشدنیکلمه سفر اروپا آنقدر وسوسه انگیز است که بردن نامش می تواند هر گردشگری را قلقلک بدهد. در این منطقه، جاذبه ها و اتفاقات هیجان انگیز بسیاری وجود دارد که می تواند گردشگران زیادی را از اقصی نقاط دنیا به آنجا بکشاند. در زیر...

30 اردیبهشت 1401

بازدید مدیرعامل ذوب آهن اصفهان از خط فراوری این شرکت

خبرگزاری خبرنگاران- ایرج رخصتی سرپرست مدیریت عامل ذوب آهن اصفهان 26 بهمن ماه همزمان با ولادت با سعادت حضرت علی علیه السلام و روز پدر با حضور در بخش های مختلف شرکت از جمله کارگاه نورد 650 و مرکز پخت شرکت، این روز را به بلندهمتان این مجتمع بزرگ صنعتی تبریک...

18 اردیبهشت 1401

عامل رانش جاده چالوس

حادثه ظهر شنبه گذشته در جاده چالوس که به شکل شکاف سطح آسفالت در راستا تهران-شمال، بعد از تونل کندوان توام با حرکت لایه خاکی دامنه جاده رخ داد، سه نقطه تاریک دارد که نتایج اولیه تیم حقیقت یاب به آنها پاسخ داده است.

14 اردیبهشت 1401
تعداد: (69)