توزیع 1200پرس غذا بین نیازمندان آبادانی

به گزارش وبلاگ نازنین، مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان آبادان از پخت و توزیع 1200 پرس غذا بین نیازمندان با مشارکت خیرین خبرداد.

توزیع 1200پرس غذا بین نیازمندان آبادانی

مکی یازع مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان آبادان در گفت و گو با خبرنگار از ،گفت:از ابتدای ماه مبارک رمضان تا کنون ،به صورت روزانه در حال پخت و توزیع غذا بین نیازمندان هستیم.

او شرح داد:امروز پخت 1200پرس غذا را با کمک خیرین شروع کردیم و این تعداد را تا سرانجام ماه مبارک رمضان به 5هزار پرس غذا افزایش خواهیم داد .

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان آبادان ادامه داد: امروز به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام ، با رعایت موارد بهداشتی هدایایی را در معابر سطح شهر به بچه ها اهدا خواهیم نمود.

او در خصوص برگزاری مراسم شب های قدر شرح داد: باتوجه به قرمز بودن شرایط آبادان از نظرشیوع ویروس کرونا ،مراسم شب های قدر به صورت پراکنده در مساجد بزرگ این شهرستان برگزار خواهد شدو ما درصدد تقدیم موکت به صورت امانی به این مساجد جهت برگزاری بهتر مراسم شب های قدر هستیم.

مکی یازع در سرانجام خاطرنشان کرد:از همشهریان آبادانی تقاضا داریم همان گونه که همیشه کمکگر نیازمندان بوده اند در ماه مبارک رمضان هم توجه ویژه به نیازمندان داشته باشند.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "توزیع 1200پرس غذا بین نیازمندان آبادانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع 1200پرس غذا بین نیازمندان آبادانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید