جورج آرآر مارتین از همکاری در ساخت بازی Elden Ring می گوید

به گزارش وبلاگ نازنین، نویسنده سری کتاب های بازی تاج و تخت (Game of Thrones) جورج آر آر مارتین (George R.R. Martin) از تجربه خود در ساخت الدن رینگ می گوید. همینطور اینکه او در خصوص کار با میازاکی در یک پست بلاگ تازه نوشته است.

جورج آرآر مارتین از همکاری در ساخت بازی Elden Ring می گوید

او در بلاگ خود نوشت:

مارتین در این متن نوشت که چندان به بازی های ویدئویی علاقه ندارد. با اینحال در گذشته او مقداری بازی استراتژی نموده است. برای مثال Railroad Tycoon و Romance of the Three Kingdoms از مواردی هستند که او تجربه نموده است. او در ادامه نوشت:

او در پایان گفت که ساخت الدن رینگ به اتمام رسیده و به نظر به شدت زیبا است. اخیراً اعلام شد که الدن رینگ در تاریخ 6 اسفند (25 فوریه) عرضه خواهد شد. البته این تاریخ با چیزی که در ابتدا اعلام کردند تفاوت دارد. بندای نامکو (Bandai Namco) در خصوص تأخیر الدن رینگ نوشت که باید بیشتر روی آزادی عمل در این بازی کار نمایند.

الدن رینگ در دنیای The Lands Between واقع شده است که به وسیله مارتین ساخته شده است. همینطور اینکه مارتین در زمینه نوشتن داستان زمینه برای کرکتر و موارد موجود داخل بازی نقش داشته است.

چندی پیش بود که با هک شدن پلی استیشن 4 افرادی توانستند به اطلاعات بیشتری از الدن رینگ دسترسی پیدا نمایند. حتی بعضی توانستند قفل نسخه آزمایشی محدود را شکسته و فایل های آن را در دسترس کاربران قرار دهند.

البته در این مدت فرام سافتور و بندای نامکو هر دو اطلاعات زیادی در خصوص الدن رینگ در اختیار هواداران قرار دادند. الدن رینگ در حال حاضر یکی از محبوب ترین بازی های موجود است و افراد بسیاری منتظر عرضه آن هستند.

منبع: VideoGamesChronicle.com

منبع: دیجیکالا مگ

به "جورج آرآر مارتین از همکاری در ساخت بازی Elden Ring می گوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جورج آرآر مارتین از همکاری در ساخت بازی Elden Ring می گوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید