کوجیما پروداکشنز احتمالاً یک بازی ترسناک با نام Overdose می سازد

به گزارش وبلاگ نازنین، طبق گزارشی که تام هندرسون، یکی از منابع مطلع معتبر صنعت، بیان نموده است، به نظر می رسد که خالق بازی های متال گیر سالید و دث استرندینگ یعنی هیدئو کوجیما در حال حاضر روی یک بازی با نام (یا شاید نام رمز!) Overdose کار می نماید.

کوجیما پروداکشنز احتمالاً یک بازی ترسناک با نام Overdose می سازد

همه چیز از توییت تام هندرسون و این ادعای او آغاز شد. او حتی ادعا کرد که تریلر این بازی را دیده و بخش هایی از آن را برایمان توصیف هم کرد. با این حال، نکته جالبی در این ماجرا وجود دارد که به نظر می رسد این شایعه که به احتمال بسیار زیاد صحت دارد، اولین بار به وسیله فرد دیگری آشکار شده است.

تام هندرسون در یکی از توییت های خود در همین رابطه به نوشته یک کاربر تازه در توییتر اشاره نمود که به این بازی اشاره نموده بود. این کاربر تازه که با نام کاربری The Snitch در توییتر دیده می گردد، قبل از مراسم State of Play اخیر پلی استیشن، لیست تمامی بازی های آن رویداد به همراه تاریخ عرضه آن ها را اعلام نموده بود. او پس از این کار در دو توییت نامشخص به دو واژه OVERDOSE و GAMEOVER اشاره نموده بود که اکنون با توضیحات اعلام شده علت آن را متوجه می شویم. به احتمال زیاد The Snitch یا یکی از کارمندانی است که ارتباط نزدیک و مستقیمی دارد یا به احتمال بیشتر او یک ژورنالیستی است که با یک اکانت نامشخص این اطلاعات را اعلام نموده است. با توجه به اشاره تام هندرسون به توییت او، این احتمال وجود دارد که این کاربر ویدئو تریلر بازی را به تام هندرسون رسانده و او آن را عمومی نموده باشد.

تام هندرسون در توییت خود بیان نموده: ویدئویی به صورت ناشناس برای من ارسال شده است که شخصیت Mama را از بازی دث استرندینگ نشان می دهد که لباس آبی پوشیده است. با این حال، به نظر نمی رسد که این ویدئو مربوط به بازی دث استرندینگ و شخصیت Mama باشد و فقط صرفاً از بازیگر آن نقش یعنی مارگارت کوالی استفاده شده است.

هندرسون اضافه نمود: این ویدیو نشان می دهد که شخصیت با زاویه دید سوم شخص در راهروهای تاریک با چراغ قوه قدم می زند. با این حال، اشاره شده که بازی را می توان به صورت اول شخص هم انجام داد. یک صحنه ترس ناگهان در سرانجام رخ می دهد و کلمه GAMEOVER نوشته و سپس عبارت یک بازی از هیدئو کوجیما و کلمه OVERDOSE نشان داده می گردد.

نکته جالبی وجود دارد که صحت این گفته ها را تقریباً تأیید می نماید. تام هندرسون ادعا نموده که استودیو کوجیما پروداکشنز بعد از انتشار این گزارش از او خواسته که این گزارش و توییت را حذف کند که در پاسخ تام هندرسون این درخواست را نپذیرفته است. این واکنش کوجیما پروداکشنز می تواند ناخواسته درستی گفته های هندرسون را تأیید کند.

انتظار می رفت که این بازی در نمایش جشن بازی تابستانی که به وسیله جف کیلی برگزار می گردد، نمایش داده می گردد اما این احتمال وجود دارد که شاهد این اثر در مراسم روزهای آینده ایکس باکس باشیم. اگر به خاطر داشته باشید، جف گراب، ژورنالیست و یکی از منابع مطلع صنعت، در گذشته اعلام نموده بود که کوجیما در حال مذاکره با ایکس باکس برای توسعه یک بازی بر اساس فناوری ابری است. خود کوجیما هم مدتی قبل اشاره نموده بود که چند پروژه در دست توسعه دارد که یکی اثر بزرگ تری است که به احتمال زیاد منظور او دث استرندینگ 2 بوده و اثر دیگر یک بازی متفاوت و تجربی تر با مقیاس کوچک تر است که احتمالاً به این اثر اشاره نموده است.

به هر حال اگر قرار باشد این اثر را در مراسم ایکس باکس و بتسدا ببینیم، لازم نیست مدت زیادی را صبر کنیم.

منبع: Try Hard Guides

منبع: دیجیکالا مگ

به "کوجیما پروداکشنز احتمالاً یک بازی ترسناک با نام Overdose می سازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوجیما پروداکشنز احتمالاً یک بازی ترسناک با نام Overdose می سازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید