رونمایی از گوشی موتو وان Fusion

به گزارش وبلاگ نازنین، این روزها موتورولا در معرفی محصولات جدید خود بسیار فعال بوده است. این شرکت امروز از دومین محصول خود با دوربین سلفی بالاجهنده رونمایی کرده است که موتو وان Fusion+ موتورولا نام دارد. تکنیک استفاده از سلفی پاپ آپ باعث شده تا موتورولا در این گوشی از استفاده از نمایشگرهای حفره دار که حتی Edge+ هم به آن مجهز است، صرف نظر کند.

رونمایی از گوشی موتو وان Fusion

مشخصات گوشی موتو وان Fusion+ موتورولا

این گوشی دارای یک نمایشگر 6.5 اینچی Total Vision از جنس IPS LCD با رزولوشن 1080p+ است که از HDR10 نیز پشتیبانی می کند. همانطور که پیش تر گفته شد دوربین سلفی این دستگاه از نوع بالاجهنده است. این سنسور 16 مگاپیکسلی تنها زمانیکه به آن نیاز داشته باشید، از جایگاه خود خارج خواهد شد. سنسور اثر انگشت این گوشی هم در قاب پشتی و در کنار دوربین های اصلی دستگاه قرار گرفته است.

دوربین اصلی موتو وان فیوژن پلاس مجهز به یک سنسور 64 مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم f/1.8 است. این دوربین برای ثبت بهتر تصاویر در شرایط کم نور از فناوری ترکیب پیکسلی Quad Bayer بهره می برد. در کنار آن، یک سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض با زاویه دید 118 درجه، یک سنسور 5 مگاپیکسلی برای عکاسی ماکرو و یک سنسور 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق برای عکاسی پرتره جای گرفته اند.

قلب تپنده این گوشی چیپست اسنپدراگون 730، یک تراشه 8 نانومتری که وعده عملکرد بهتر پردازنده و گرافیک در مقایسه اسنپدراگون 675 (با معماری 11 نانومتری) است. این چیپست با 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است. البته حافظه داخلی از طریق کارت microSD تا 1 ترابایت قابل افزایش است. با این وجود برای استفاده از آن باید قید سیم کارت دوم بزنید، چراکه وان فیوژن پلاس دارای شیار سیم کارت دوگانه هایبرید است.

از دیگر مشخصات این گوشی می توان به جک 3.5 میلیمتری و گیرنده رادیو FM اشاره کرد. گوشی جدید موتورولا دارای باتری 5000 میلی آمپرساعتی، شارژر 15 وات و پورت USB-C است. این گوشی قرار است که از اواخر ماه ژوئن راهی بازار اروپا شود. موتو وان Fusion+ موتورولا در رنگ های ُسفید و آبی و با قیمت 300 یورو به فروش خواهد رسید.

منبع : سخت افزار

منبع: آی تابناک

به "رونمایی از گوشی موتو وان Fusion" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از گوشی موتو وان Fusion"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید