سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی منصوب شد

به گزارش وبلاگ نازنین، خبرنگاران/خراسان رضوی مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از انتصاب عزت میرنجاتی به عنوان سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی اطلاع داد.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی منصوب شد

مریم جعفرزاده در گفت وگو با وبلاگ نازنین اظهار کرد: عزت میرنجاتی طی حکمی از سوی محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، به عنوان سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی منصوب شد.

وی ادامه داد: بر این اساس میرنجاتی که معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی است، جایگزین یوسف امینی به عنوان سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی می گردد.

جعفرزاده با بیان این که این حکم در پی خاتمه دوره قانونی چهار ماهه سرپرستی امینی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی صادر شده، اعلام کرد: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ترجیح دادند تا مشخص مدیر کل تازه فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فردی از میان کارکنان این اداره کل مسئولیت امور را در اختیار گیرد.

وی افزود: بعلاوه یوسف امینی به عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی خراسان رضوی به فعالیت خود در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ادامه می دهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی منصوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی منصوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید