شکست طرح ترور مادورو در روز انتخابات پارلمانی در ونزوئلا

به گزارش وبلاگ نازنین، رئیس جمهور ونزوئلا از بی نتیجه ماندن طرح ترور خود در روز برگزاری انتخابات پارلمانی در این کشور خبر داد.

شکست طرح ترور مادورو در روز انتخابات پارلمانی در ونزوئلا

به گزارش گروه سیاسی وبلاگ نازنین، رئیس جمهور ونزوئلا از خنثی شدن طرح ترور خود در روز برگزاری انتخابات مجلسی در این کشور خبر داد.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک نیکلاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا سه شنبه شب هنگام سخنرانی در یک نشست مطبوعاتی گفت که پس از اینکه یک منبع معتبر در دستگاه اطلاعاتی کلمبیا به او در مورد نقشه ترور خبر داد ، وی یک مرکز رای گیری که قصد داشت در آنجا برای شرکت در انتخابات شرکت کند را تغییر داد.

مادورو گفت:ایوان دوکه، رئیس جمهور کلمبیا از جمله کسانی است که آماده قتل من هستند.

ایندیرا آلفونزو رئیس شورای انتخابات ملی ونزوئلا اظهار داشت که حزب حزب سوسیالیست متحد مادورو و احزاب متحد با رئیس جمهور ونزوئلا پیروز شدند 67 درصد از کرسی های مجلس را به خود اختصاص دهند. بنا بر گفته این مقام ارشد انتخاباتی ونزوئلا، ائتلاف مخالفان ونزوئلا تنها تنوانستند 18 درصد از کرسی های مجلس را در انتخابات روز گذشته به دست آورند.

حدود 21 میلیون فرد واجد شرایط رأی دهی در انتخابات روز یکشنبه 6 دسامبر (16 آذرماه) برای تعیین سرنوشت 277 کرسی مجلس ونزوئلا که قرار است در بین بازه زمانی 2021 تا 2026 هدایت مجلس را برعهده داشته باشند، ثبت نام کرده بودند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "شکست طرح ترور مادورو در روز انتخابات پارلمانی در ونزوئلا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست طرح ترور مادورو در روز انتخابات پارلمانی در ونزوئلا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید