قرعه کشی خودروها کی حذف می گردد؟

به گزارش وبلاگ نازنین، حذف قرعه کشی بیشتر خودروها چه زمانی استارت می خورد؟

قرعه کشی خودروها کی حذف می گردد؟

به نقل از ایسنا، منوچهر منطقی با حضور در یک برنامه تلویزیونی گفت: تعادل عرضه و تقاضا در بازار خودرو بر قیمت ها اثر خواهد داشت و پیش بینی این است که با آغاز و ادامه واردات، قیمت ها به حدی که مشتری انتظار دارد، نزدیک گردد.

معاون صنایع حمل ونقل وزیر صمت ضمن اشاره به درخواست سران قوا در تأمین کیفیت و تعادل قیمت در بازار خودرو، خاطر نشان کرد: با توجه به این موضوع و بعلاوه با توجه به افزایش 40 درصدی صادرات در سال گذشته، محدودیت های ارزی نیز بین رفته است.

بنابراین وقت آن بود که بحث واردات خودرو برای تنظیم بازار و ارتقای کیفیت، مطرح گردد. بر مبنای همین اصول، وزارت صمت با مدیریت شخص وزیر، کوشش بسیاری درزمینه واردات خودرو انجام دادو آئین نامه واردات خودرو را تنظیم کرد.

معاون وزیر صمت بابیان اینکه در گذشته در بحث واردات خودرو، بیشتر دو دهک بالای عایدیی در نظر گرفته می شد، توضیح داد: در مقررات تازه، علاوه بر دو دهک بالا، واردات خودرو برای دهک های کم عایدی نیز در نظر گرفته شده است.

برای واردات خودروهایی که می تواند دهک های پایین را پوشش دهد، مشوق های خاصی ازجمله تعرفه های پایین تر در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه در این طرح، به خدمات پس از فروش به صورت ویژه نگاه شده است اضافه کرد: زمانیکه خودرو وارد کشور می شد، صاحبان خودرو اغلب در نگهداری و پشتیبانی دچار مشکل می شدند، بنابراین یکی از بحث هایی که بر اجرای آن بسیار تاکید داریم، این است که خدمات پس از فروش در کشورهای واردکننده ارائه گردد.

منبع: تجارت نیوز

به "قرعه کشی خودروها کی حذف می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرعه کشی خودروها کی حذف می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید