متولدین کدام ماه ها صبورتر هستند؟

به گزارش وبلاگ نازنین، صبر به معنای مقاومت در برابر سختی ها، ثبات نفس، اطمینان از نفس، جلوگیری از اضطراب و مقاومت در برابر بلایا و مصایب می باشد. بی گمان یکی از خصلت ها و فضیلت های انسانی تحمل و بردباری بر مسائل و سختی هایی است که از هر سوی به انسان هجوم می آورند. انسان زمانی می تواند در برابر سختی ها و مصیبت ها، خود را بیمه نماید و با هر مصیبتی جزع و فزع نکند که از خصلت صبر برخوردار باشد.

متولدین کدام ماه ها صبورتر هستند؟

به گزارش وبلاگ نازنین، متولدین هر ماه معمولا با ویژگی های خاصی شناخته می شوند. در این مطلب، به شما می گوییم که متولدین کدام ماه ها شکیباتر و متولدین کدام ماه ها از صبر کمتری برخوردار هستند.

فروردین: متولدین فروردین کم طاقت ترین افراد هستند و رتبه اول را در کم طاقتی در بین متولدین سایر ماه های سال دارند. این افراد نمی توانند برای هر کاری صبر و حوصله زیادی خرج نمایند و بعلت این خصلت خودشان نیز دچار آسیب می شوند. آن ها دوست دارند نتیجه هر چیزی را سریعا ببینند و از منتظر ماندن بسیار رنج می برند.

اردیبهشت: صبر و تحمل یکی از بارزترین ویژگی های افراد متولد اردیبهشت می باشد. متولدین اردیبهشت بسیار شکیبا، آرام و پرتحمل هستند و کمتر پیش می آید که کسی آن ها را در اوج خشم و عصبانیت ببیند. با این حال افرادی سودجو و متعصب نیز هستند.

خرداد: متولدین خرداد معمولا افراد غیر قابل پیش بینی هستند. آن ها گاهی اوقات بشدت شکیبا و آرام هستند و گاهی اوقات نیز بسیار بی قرار و عجولند. آن ها معمولا دارای شخصیتی چند وجهی هستند و نمی توان حدس زد که در برابر هر اتفاقی ممکن است چه عکس العملی نشان دهند.

تیر: متولدین تیر معمولا افراد بسیار شکیبا و آرامی هستند. آن ها در بسیاری از مواقع با صبر، تحمل و آرامش ذهنی خود توانسته اند به راحتی شرایط را مدیریت نمایند و مسائل را رفع نمایند.

مرداد: متولدین مرداد دوست دارند همواره همه چیز به نحو احسن اتفاق بیفتد و برترین زندگی را داشته باشند. آن ها دوست دارند مانند یک ملکه زندگی نمایند و دوست دارند هر چیزی را بلافاصله بدست بیاورند و از منتظر بودن متنفرند.

شهریور: متولدین شهریور ماه برای رسیدن به اهداف و خواسته های خود با احتیاط کامل، سنجیده، عقلانی و تدریجی عمل می نمایند. در کنار آن ها، صبر و شکیبایی را یاد خواهید گرفت و به همان شکل باید با آن ها رفتار کنید.

مهر: متولدین مهر افراد آرامی هستند و زندگی بدون استرس و هیاهو را دوست دارند و گاهی در بعضی مسائل بشدت شکیبا می شوند. آن ها همواره و درهمه چیز آرامش را ترجیح می دهند.

آبان: آبان ماهی ها معمولا افراد شکیبای هستند، گاهی اوقات نیز ممکن است صبر خود را از دست بدهند. اما معمولا سعی در مخفی نگه داشتن این موضوع دارند و به همین علت معمولا اینطور به نظر می رسد که آن ها بسیار شکیبا هستند.

آذر: آذر ماهی ها در میان متولدین ماه های دیگر سال رتبه دوم را در بی صبری به خود اختصای می دهند. آن ها دوست دارند هر کاری در سریع ترین زمان ممکن خود انجام گردد و به هیچ عنوان طاقت تحمل مسائل را ندارند.

دی: متولدین دی ماه اکثرا افراد عجولی هستند و دوست دارند اگر برای موضوعی صبر می نمایند، حتما صبرشان نتیجه داشته باشد،. در غیر این صورت صبر خود را از دست می دهند و ممکن است دیگران نیز متوجه این موضوع بشوند.

بهمن: متولدین بهمن معمولا افراد شکیبای نیستند، آن ها استقلال را دوست دارند و معمولا همه تصمیمات زندگی را خودشان می گیرند. اما گاهی نیز می توانند شکیباترین افراد باشند.

اسفند: اسفند ماهی ها افرادی بسیار شکیبا هستند و می توان گفت صبرایوب دارند. آرامش آن ها باعث می شوند بسیاری از مسائل را به راحتی حل نمایند و صبر آن ها باعث می گردد تا مستمع های بسیار خوبی نیز باشند.

منبع: فرارو

به "متولدین کدام ماه ها صبورتر هستند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "متولدین کدام ماه ها صبورتر هستند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید