مهارت مواجهه با مشکل را در چه کار می کنی با یک مشکل بیاموزید

به گزارش وبلاگ نازنین، کتاب چه کار می کنی با یک مشکل اثر کوبی یاداما با ترجمه فرمهر منجزی در نشر پرتقال منتشرشد.

مهارت مواجهه با مشکل را در چه کار می کنی با یک مشکل بیاموزید

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی وبلاگ نازنین،کتاب چه کار می کنی با یک مشکل اثر کوبی یاداما با ترجمه فرمهر منجزی در نشر پرتقال منتشر شد. بچه ها رده سنی 6 تا 12 سال مخاطبان این کتاب هستند. این اثر از جمله قصه شعر هایی است که این روز ها در فضای ادبیات کودک و نوجوان ما منتشرمی گردد. قصه شعر نوع ادبی تازه ای است که به وسیله ترجمه به ادبیات کودک و نوجوان ما وارد شده است و مخاطبان خاص خود را دارد.

بیشتربخوانید

کتاب چه کار می کنی با یک مشکل بزرگ می خواهد به مخاطبانش بیاموزد که هنگام روبروه با مسائل بزرگ چگونه عمل نمایند. مخاطبانش را از روبروه با چالش های بزرگ زندگی نمی ترساند و در واقع می توان آن را نوعی کتاب آموزشی در زمینه مهارت های زندگی دانست، منتها با زبان قصه و شعر این مهارت را به مخاطبانش می آموزد. زبانی که بچه ها شش تا دوازده سال راحت با آن ارتباط برقرار می نمایند و بر مخاطبانش تاثیر خاص خود را می گذارد.

اگر بخواهیم محتوای کتاب را بیشتر شرح دهیم، باید بگوییم: مشکل ها به چه دردی می خورند؟ آن ها ما را به چالش می کشند، به ما شکل می دهند، ما را به جلو می برند و یاری می نمایند کشف کنیم، در واقعیت چقدر قوی، شجاع و توانمندیم، با این که همواره از مشکل ها روی گردانیم. آن ها ما را طوری تغییر می دهند که انتظارش را نداریم. در این میان اگر مشکل بزرگی برای شما پیش بیاید چگونه با آن روبرو می شوید؟ این مسئله ای است که به خودتان بستگی دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "مهارت مواجهه با مشکل را در چه کار می کنی با یک مشکل بیاموزید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهارت مواجهه با مشکل را در چه کار می کنی با یک مشکل بیاموزید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید