پنکه هوشمند شیائومی با قابلیت کنترل صوتی و 100 سطح سرعت مختلف!

به گزارش وبلاگ نازنین، شیائومی به تازگی یک پنکه ایستاده هوشمند به نام Smart Standing Fan 2 را در هند معرفی نموده است. همانطور که از نام آن پیداست، این پنکه ایستاده به عنوان یک برای خنک کننده برای خانه یا محل کار طراحی شده است.

پنکه هوشمند شیائومی با قابلیت کنترل صوتی و 100 سطح سرعت مختلف!

به گزارش وبلاگ نازنین، این غول فناوری چینی با تجهیز پنکه تازه خود به موتور بی صدای BLDC حالت نسیم طبیعی را به ارمغان می آورد. علاوه بر این، طراحی خود پنکه نیز منحصر به فرد است. این محصول تیغه ای به شکل 7+5 دارد که می تواند جریان هوای 3 بعدی را با حدود 100 سطح سرعت ارائه دهد.

پنکه تازه شیائومی بسیار سبک وزن است و تنها 3 کیلوگرم وزن دارد. پایه این پنکه بر اساس احتیاج کاربران قابل تغییر و تنظیم است. در حالی که حداکثر سطح نویز جریان هوا به 55.8 دسی بل می رسد، این دستگاه قادر است با حداقل سطح نویز 30.2 دسی بل کار کند. این پنکه بعلاوه به یک الگوریتم هوشمند مجهز شده است که آن را قادر می سازد تا نسیم طبیعی را شبیه سازی کند.

همانطور که در بالا ذکر شد، این پنکه 100 سطح سرعت ارائه می دهد که به وسیله اپلیکیشن خانه هوشمند شیائومی قابل کنترل است. این محصول در صورت استفاده از دستیار گوگل یا آمازون الکسا، از کنترل های صوتی نیز پشتیبانی می نماید و می توان آن را با هاب خانه هوشمند جفت کرده و از راه دور کنترل کرد. به منظور تمیز کردن پنکه، می توان به راحتی بخش های مختلف آن را جدا کرد. این محصول اکنون با قیمت 5999 روپیه (تقریباً 75 دلار آمریکا) در وب سایت رسمی Mi India به فروش می رسد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "پنکه هوشمند شیائومی با قابلیت کنترل صوتی و 100 سطح سرعت مختلف!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنکه هوشمند شیائومی با قابلیت کنترل صوتی و 100 سطح سرعت مختلف!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید