پژوهش ها باید گرهی از مسائل جامعه باز نمایند

به گزارش وبلاگ نازنین، خبرنگاران/اردبیل معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استانداری اردبیل گفت: کارهای پژوهشی و تحقیقاتی باید به شکل کاربردی و در جهت حل مسائل جامعه بوده و زمینه رضایتمندی مردم را فراهم نمایند.

پژوهش ها باید گرهی از مسائل جامعه باز نمایند

کاظم دبیر 17 آذر در آیین اختتامیه بیست و دومین نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن بازار در اردبیل اظهار کرد: در مدت 4 روز برگزاری این نمایشگاه فرصتی را فراهم کرد تا از نزدیک با یافته های علمی و تحقیقاتی محققان و صاحبان علم و فناوری های نو آشنا شده و در جهت کاربردی کردن این دستاوردها اقدامات مؤثری انجام گردد.

وی توضیح داد: در جهت انجام پژوهش و دستیابی به فناوری های نو باید تجاری سازی نیز به عنوان امر مهم مورد دقت قرار گیرد که در این زمینه شرکت های دانش بنیان باید در میدان عمل حاضر باشند.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استانداری اردبیل با قدردانی از حضور 20 دستگاه دولتی و بعلاوه 20 مرکز رشد و فناوری استان در جریان برگزاری این نمایشگاه گفت: کوشش ما بر این است تا از ظرفیت این مجموعه های علمی و فناورانه استفاده کنیم تا بیش از هر زمان دیگر بتوان حرکت های مؤثر و راهگشایی را در برطرف مسائل و معضلات استان به انجام رساند.

دبیر از دانشجویان، اساتید دانشگاه، مخترعان و مبتکران خواست تا با اولویت قرار دادن مسایل و مسائل استان در حوزه های مختلف پژوهش های کاربردی انجام داده و گرهی از این نارسایی ها را با تدبیری مناسب باز نمایند.

وی اضافه نمود: کوشش خواهیم کرد تا در دولت سیزدهم پشتیبانی ها و حمایت های همه جانبه را از فعالان این حوزه به ویژه اعضای پارک علم و فناوری انجام دهیم که تکمیل ساختمان پارک بعلاوه کارخانه نوآوری از جدی ترین رویکردهای استاندار اردبیل است.

بیست و دومین نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن بازار استان بعد از 4 روز که با استقبال علاقه مندان روبه رو شد با تجلیل از بهترین ها و غرفه های ممتاز به کار خود انتها داد تا دستاوردهای این نمایشگاه به صورت جامع و کامل مورد توجه دستگاه های اجرایی و عملیاتی قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "پژوهش ها باید گرهی از مسائل جامعه باز نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پژوهش ها باید گرهی از مسائل جامعه باز نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید