کارخانه پازل شهرداری اردبیل به چرخه فراوری بازگشت

به گزارش وبلاگ نازنین، شهردار اردبیل گفت: کارخانه فراوری پازل شهرداری اردبیل بعد از 6 سال تعطیلی دوباره به چرخه فراوری بازگشت.

کارخانه پازل شهرداری اردبیل به چرخه فراوری بازگشت

محمود صفری گفت: امسال با شروع فعالیت این کارخانه 10 هزار مترمربع پازل فراوری و بیش از 10 میلیارد ریال در هزینه های شهرداری در خرید پازل صرفه جویی شده است.

شهردار اردبیل با بیان اینکه در این کارخانه، موانع بتنی موسوم به نیوجرسی نیز فراوری می گردد، می گوید: با شروع به کار این کارخانه مسئله ای جهت تهیه پازل مورد احتیاج شهرداری وجود ندارد.

او با اشاره به اجرای طرح های مشارکتی در اردبیل گفت: فاز سه بازار خشکبار با سهم 55 درصدی شهرداری، ساختمان تجاری و مسکونی کوثر با سهم 30 درصدی و خدمات رفاهی و تجاری و پمپ بنزین با سهم 55 درصدی در دست اجرا است.

صفری از ساماندهی و بهسازی هشت کیلومتر از شاخه اصلی رودخانه نوران چایی حدفاصل آرامستان بهشت زهرا تا شیخ کلخوران اطلاع داد و می گوید: این طرح از سال های گذشته راکد بود و امسال کوشش شد با فعال سازی آن گامی برای توسعه شهر در محلات 13 گانه و بویژه منطقه ها محروم شهر اردبیل برداشته گردد.

شهردار اردبیل گفت: ساماندهی این رودخانه اقدامی جهت جلوگیری از ورود فاضلاب شهری و از بین رفتن بوی نامطبوعی است که اهالی را به شدت اذیت می کرد، بنابراین با اتخاذ تمهیدات لازم کوشش می گردد، عملیات اجرایی این طرح تا انتها سال آینده به اتمام برسد.

صفری روند اجرایی پل نیایش اردبیل را مطلوب اریابی کرد و می گوید: عملیات عمرانی پل نیایش به صورت شبانه روزی ادامه دارد و پیش بینی شده این پل تا انتها سال تکمیل و به بهره برداری برسد.

شهردار اردبیل با اشاره به تعریض و ساماندهی خیابان ولیعصر اردبیل گفت: فاز اول ساماندهی خیابان ولیعصر در امسال و فاز دوم آن هم در سال آینده با اعتبار بالغ بر 60 میلیارد ریال اجرا می گردد.

وبلاگ نازنین اردبیل اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "کارخانه پازل شهرداری اردبیل به چرخه فراوری بازگشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارخانه پازل شهرداری اردبیل به چرخه فراوری بازگشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید