یک ادعای جالب درباره مربیگری بارسلونا

به گزارش وبلاگ نازنین، توماس توخل که اخیراً از سمت سرمربیگری تیم فوتبال پاری سن ژرمن اخراج شد، مورد توجه چندین باشگاه اروپایی از جمله آرسنال و چلسی واقع شده است، اما حالا خبر می رسد که این مربی آلمان ممکن است سر از بارسلونا در بیاورد. بارسا در فصل جاری آغاز خوبی با رونالد کومان هلندی نداشته و در حال حاضر با 25 امتیاز در رده ششم جدول رده بندی لالیگا ایستاده است. این تیم با اتلتیکومادرید صدرنشین که یک بازی هم کمتر انجام داده، 10 امتیاز اختلاف دارد که این بدترین آغاز بارسلونا در این رقابت ها از سال 2003 است.

یک ادعای جالب درباره مربیگری بارسلونا

بر اساس ادعای نشریه بیلد یکی از کاندیداهای ریاست باشگاه بارسلونا در صورت پیروزی در انتخابات پیش روی این باشگاه ترجیح می دهد راهنمایی آبی واناری ها را به توماس توخل بسپارد و سرمربی پیشین تیم های بوروسیا دورتموند و پاری سن ژرمن را گزینه جانشینی رونالد کومان می بیند. در این گزارش نامی از کاندیدای موردنظر برده نشده است.

در انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا که قرار است در تاریخ 24 ژانویه 2021 (5 بهمن) برگزار گردد، کاندیداهایی همچون خوان لاپورتا، جوردی فاره، امیلی روساند، تونی فریکسا، لوئیس فرناندس آلا، آگوستی بندیتو، پره ریرا و ویکتور فونت برای احراز این پست با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

توخل 47 ساله درست چهار ماه بعد از رساندن پاری سن ژرمن به فینال لیگ قهرمانان اروپا، اتفاقی که برای اولین بار در تاریخ این باشگاه رخ داد، از سمت سرمربیگری این تیم فرانسوی اخراج شد. گفته می گردد PSG رقم شش میلیون یورو به عنوان غرامت بابت قطع همکاری زودهنگام باید به توخل بپردازد، این در حالی است که او تا سرانجام فصل جاری با PSG قرارداد داشت.

سرمربی پیشین بوروسیا دورتموند که در تابستان 2018 جانشین اونای امری در پاری سن ژرمن شد، در دو فصل حضورش در این تیم پیروز شد شش جام قهرمانی برای PSG به ارمغان بیاورد که از آن جمله می توان به دو قهرمانی در لوشامپیونه اشاره نمود.

منبع: فرارو

به "یک ادعای جالب درباره مربیگری بارسلونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک ادعای جالب درباره مربیگری بارسلونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید