5 ساعت کوشش برای نجات مفقودان نتیجه داد

به گزارش وبلاگ نازنین، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بشرویه از کوشش پنج ساعته نجاتگران برای جستجوی دو فرد مفقود شده در ارتفاعات این شهرستان اطلاع داد.

5 ساعت کوشش برای نجات مفقودان نتیجه داد

رمضانیان مقدم رئیس جمعیت هلال احمر بشرویه در مصاحبه با خبرنگار گروه استان های وبلاگ نازنین از بیرجند، گفت: در پی تماس تلفنی با سامانه 112 جمعیت هلال احمر مبنی بر مفقود شدن دو نفر در ارتفاعات روستای خدافرید شهرستان، بلافاصله یک تیم امدادی جستجو و نجات با همراهی نیرو های انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

او با اشاره به کوشش 5 ساعته نیرو های امدادی در این عملیات اضافه کرد: نجاتگران جمعیت هلال احمر در این عملیات جستجو بعد از کیلومتر ها پیمایش در ارتفاعات غرب شهرستان، بالاخره در ساعت 15 این دو نفر را پیدا نموده و باتوجه به اینکه به لحاظ جسمانی مسئله ای نداشتند آنان را به نزدیکترین آبادی منتقل کردند.

رمضانیان مقدم بیان نمود: این دو نفر از خراسان رضوی و شهر مشهد مقدس بودند که روز گذشته به قصد سفر به طبس و آبگرم معدنی حمام مرتضی علی به وسیله ارتفاعات روستای خدافرید جهت را پیموده که از برگشت به علت نقص خودرو و ادامه طریق با پای پیاده و قبل از تاریک شدن هوا، با تماس به سامانه 112 جمعیت هلال احمر درخواست امدادرسانی کردند.

س

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "5 ساعت کوشش برای نجات مفقودان نتیجه داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 ساعت کوشش برای نجات مفقودان نتیجه داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید