جزئیات ثبت نام آزمون تصدی قضا 99 اعلام شد

به گزارش وبلاگ نازنین، ثبت نام آزمون تصدی قضا 99 از امروز یکشنبه 12 مرداد ماه به وسیله سازمان سنجش آموزش کشور شروع شده و داوطلبان تا خاتمه روز دوشنبه 20 مردادماه مهلت دارند در این آزمون ثبت نام نمایند.

جزئیات ثبت نام آزمون تصدی قضا 99 اعلام شد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ نازنین، ثبت نام آزمون تصدی قضا 99 از امروز یکشنبه 12 مرداد ماه به وسیله سازمان سنجش آموزش کشور شروع شده و داوطلبان تا خاتمه روز دوشنبه 20 مردادماه مهلت دارند در این آزمون ثبت نام کنند.

زمان برگزاری آزمون روز آدینه 2 آبان ماه 1399 است.

براساس این گزارش، داوطلبان باید اطلاعیه ثبت نام را به طور کامل مطالعه نموده باشند، ضروری است داوطلبان در درج کدملی، نام خانوادگی، نام، مشخصات شناسنامه ای، ارسال عکس و تمامی اطلاعات لازم دیگر، دقت و توجه کافی به عمل آورند. بدیهی است در صورت اعلام و ارسال هرگونه اطلاعات اشتباه، با داوطلب به عنوان متخلف برخورد خواهد شد، در خاتمه ثبت نام اینترنتی تایید صحت اطلاعات ارسالی به عهده شخص داوطلب است. لذا دقت و توجه کافی در این خصوص به عمل آید و برای جلوگیری از مسائل بعدی، حتما اطلاعات درج شده در تقاضانامه ثبت نامی را به دقت آنالیز نمایید.

گفتنی است، داوطلبان باید سریال ثبت نام 12 رقمی ثبت نام آزمون تصدی سِمت قضا- سال 1399 به مبلغ 1٬680٬000 ریال معادل یکصد و شصت و هشت هزار تومان را از قسمت خرید کارت تهیه کنند.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس

به "جزئیات ثبت نام آزمون تصدی قضا 99 اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات ثبت نام آزمون تصدی قضا 99 اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید