خبرنگاران 26 تن دیگر در شاهرود به ویروس کرونا دچار شدند

به گزارش وبلاگ نازنین، شاهرود - خبرنگاران - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود از شناسایی 26 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در شهرستان های شاهرود و میامی طی 48 ساعت گذشته اطلاع داد.

خبرنگاران 26 تن دیگر در شاهرود به ویروس کرونا دچار شدند

به گزارش وبلاگ نازنین، رضا چمن شامگاه پنجشنبه با بیان اینکه طی چند روز گذشته شاهد افزایش نسبی مراجعه و بستری مبتلایان به کووید19 در زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شاهرود هستیم، اضافه کرد: با احتساب موارد جدید شناسایی شده، تعداد مبتلایان از شروع همه گیری تا به امروز در شرق استان سمنان به هفت هزار و 906 تن رسید.

وی از مراجعه 56 بیمار با علایم مشکوک در 24 ساعت گذشته به مراکز درمانی اطلاع داد و توضیح داد: از این تعداد مراجعه نماینده، 9 تن در بخش های اختصاص یافته به بیماران کرونایی بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود بستری شدند.

چمن به انتشار آمار و اطلاعات روزانه ابتلا، بستری و فوت بیماران مبتلا به ویروس کرونا به وسیله رسانه ها اشاره نمود و گفت: این آمار و اطلاعات را باید جدی گرفت و به عنوان هشدار تلقی کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه آمار جدید نشان دهنده فرایند افزایشی شهرها و شهرستان های کشور به سطح هشدار نارنجی و قرمز است، اضافه کرد: مردم باید توصیه های بهداشتی را دقیق، مسوولانه و هوشمندانه رعایت نمایند تا در وضع موجود حفظ و راستا نزولی بهتری پیش رو داشته باشیم.

به گفته وی، در شرق استان سمنان تنها یک مورد از مبتلایان به ویروس جهش یافته انگلیسی در 2 هفته گذشته شناسایی شد و بعداز این بازه زمانی مورد جدیدی یافت نشده است.

بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان شاهرود به درمان مبتلایان ویروس کرونا اختصاص یافته است، هم اکنون شهرستان شاهرود در شرایط زرد و شهرستان میامی در شرایط آبی کرونایی قرار دارند.

براساس اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا به امروز یک میلیون و 830 هزار و 823 تن در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 97 تن از بیماران مبتلا به کرونا در 24 ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به 62 هزار و 142 تن رسیده است.

همچنین از روز گذشته- چهارشنبه- تا امروز بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، هفت هزار و 506 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی که 792 تن از آنها بستری شدند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران 26 تن دیگر در شاهرود به ویروس کرونا دچار شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 26 تن دیگر در شاهرود به ویروس کرونا دچار شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید