خدمت به خانواده های معظم ایثارگران، افتخاری از سوی خداوند متعال است

به گزارش وبلاگ نازنین، خبرگزاری خبرنگاران-مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در مراسم تکریم و معارفه معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد استان ایلام گفت: خدمت صادقانه به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، افتخاری از سوی خداوند متعال است که نصیب انسان می گردد.

خدمت به خانواده های معظم ایثارگران، افتخاری از سوی خداوند متعال است

به گزارش خبرگزاری وبلاگ نازنین، جمال اسدی در مراسم تکریم و معارفه معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد استان ایلام ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک اعیاد ماه رجب، گفت: در حوزه ایثار و شهادت و در سنگر خدمت به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، بازنشستگی معنا ندارد و همچنان بعد از اتمام دوران خدمت نیز ارتباط میان بنیاد و همکاران بازنشسته برقرار خواهد بود.

وی اضافه نمود: قریب به سی سال خدمت صادقانه به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، افتخاری از سوی خداوند متعال است که نصیب انسان می گردد ولی بعد از هر آمدنی یک رفتن وجود دارد و این قانون در همه مراحل زندگی حکم فرماست، از این رو باید همیشه با نگاه کسب تجربه تازه در تمام مراحل زندگی گام برداریم. آقای دارایی امروز با افتخار به مقام بازنشستگی نائل آمدند و دوره خدمت خود را به سرانجام رساندند که برای ایشان در تمام مراحل زندگی آرزوی موفقیت داریم. آقای رشیدپور نیز هم منش فرهنگی دارند و هم از تجربه کافی جهت خدمت در این حوزه برخوردار هستند.

اسدی بر اهمیت فعالیت های حوزه فرهنگی تأکید کرد و گفت: در بیان اهمیت حوزه فرهنگ می توان گفت که انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب فرهنگی بود و مردم نه برای دریافت خدمات و امکانات، بلکه در راستای اصلاح امور فرهنگی جامعه قیام کردند. فلسه وجودی بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز فعالیت های فرهنگی است و در واقع دیگر خدمات بنیاد نیز تحت پوشش حوزه فرهنگی و در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به انجام می رسند ، از این رو لازم است همیشه حوزه فرهنگی از شادابی و پویایی لازم برخوردار باشد.

وی بر تکریم ارباب رجوع نیز تأکید کرد و گفت: تکریم ارباب رجوع مهمترین وظیفه کاری کارمندان و به ویژه کارکنان بنیاد است و باید این اصل مهم را به عنوان سرلوحه امور کاری خود بدانیم. بعلاوه رعایت نظم و انضباط در امور نیز در جهت افزایش سطح کیفیت ارائه خدمات به جامعه ایثارگری امری لازم است.

کریم دارائی، نیز در این مراسم گفت: خدمت در بنیاد یک فرصت طلایی است و باید همیشه قدر این فرصت را بدانیم، چرا که زمانی که دوره خدمت خود را به سرانجام می رسانیم در می یابیم که چه نعمتی را از دست داده ایم.

وی اضافه نمود: مهمترین هنر یک مدیر حفظ روحیه نیروی انسانی است، چرا که اصلی ترین سرمایه یک سازمان نیروی انسانی آن است و آقای اسدی به نحو احسن از این توانایی برخوردار هستند و انتخاب ایشان از محاسن سامانه شایسته گزینی است که بر اساس یک فرآیند عادلانه به این سمت منصوب شدند.

معاون سابق فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت: بنده تا سرانجام عمر این دوران ارزشمند را فراموش نمی کنم و همیشه با افتخار از آن یاد خواهم کرد. برترین سرمایه بنده دوستان و همکارانم در بنیاد هستند و از همه آنها طلب حلالیت می کنم.

در سرانجام این مراسم از کوشش ها و زحمات کریم دارایی تقدیر و طی حکمی از سوی جمال اسدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام کرم الله رشیدپور به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد و امور ایثارگران استان ایلام منصوب شد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "خدمت به خانواده های معظم ایثارگران، افتخاری از سوی خداوند متعال است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدمت به خانواده های معظم ایثارگران، افتخاری از سوی خداوند متعال است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید