دست یابی به مولفه های توسعه همه جانبه از طریق آموزش و پرورش میسر است

به گزارش وبلاگ نازنین، تهران (پانا) - معاون اجرایی رئیس جمهور زیرساخت ها و بستر مناسب تعلیم و تربیت را یکی از مولفه های اصلی تحقق اهداف تعلیم و تربیت برشمرد.

دست یابی به مولفه های توسعه همه جانبه از طریق آموزش و پرورش میسر است

سیدصولت مرتضوی در نشست مشترک مدیران کل نوسازی مدارس استان های سراسر کشور که با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار گشت، اظهار کرد: اعتقاد داریم که آموزش و پرورش اصل است و اگر آموزش و پرورش را ساختیم می توانیم به تمام مولفه های همه جانبه توسعه دست یابیم.

وی زیرساخت ها و بستر مناسب تعلیم و تربیت را نیز یکی از مولفه های اصلی تحقق اهداف تعلیم و تربیت برشمرد و اعلام نمود: به فضل الهی در حوزه آموزش و پرورش در سال های پس از انقلاب خدمات فراوانی صورت گرفته و از جمله آن ارتقای ضریب نفوذ آموزش و پرورش در لایه های مختلف جمعیتی و افزایش سرانه های آموزشی است.

سرپرست نهاد ریاست جمهوری، آموزش و پرورش را مرکز اصلی تحقق شعار سال و رسیدن به تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین دانست و با اشاره به تاثیر محیط و طراحی فضا بر یادگیری افزود: از ظرفیت بسیار خوب هنرستان ها، هنرآموزان و مهندسان نیز بر اساس تجربه زیسته می توان استفاده کرد.

مرتضوی گفت: به برکت وجود خیرین و تفکر دینی، احسان و نیکوکاری در آموزش و پرورش با مشارکت خیرین مدرسه ساز به اوج خود رسیده است، که این ظرفیت را نباید دست کم گرفت، بلکه باید آن را قدر بدانیم و توسعه دهیم.

وی ضمن قدردانی از جامعه خیرین مدرسه ساز به اجرای پروژه های با کیفیت، از طریق خیرین اشاره کرد و گفت: آموزش و پرورش و نوسازی مدارس باید به مدد خیرین پیش بروند و به حمد الله با این تلاش و انگیزه، آینده آموزش و پرورش را مطلوب می بینم.

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: موضوعات حوزه آموزش و پرورش، یکی از مباحث مهم در سفرهای استانی دولت سیزدهم دانست و بر مولدسازی دارایی ها و استفاده از ظرفیت سایر نهادها و دستگاه ها در مدرسه سازی تاکید کرد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "دست یابی به مولفه های توسعه همه جانبه از طریق آموزش و پرورش میسر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دست یابی به مولفه های توسعه همه جانبه از طریق آموزش و پرورش میسر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید