سفیر ایران در لندن: از خصومت ورزی هیچ کشوری هراسان نخواهیم شد

به گزارش وبلاگ نازنین، سفیر ایران در لندن در واکنش به ادعاهای بی اساس وزیر انگلیسی با بیان این که ما از خصومت با هیچ کشوری که با آن رابطه دیپلماتیک داریم استقبال نمی کنیم، شرح داد: از خصومت ورزی هیچ کشوری هم هراسان نخواهیم شد.

سفیر ایران در لندن: از خصومت ورزی هیچ کشوری هراسان نخواهیم شد

به گزارش گروه سیاست خارجی وبلاگ نازنین، محسن بهاروند سفیر جمهوری اسلامی ایران در لندن در واکنش به اظهارات بی پایه و اساس دیمین هیندز وزیر دولت انگلیس در امنیت داخلی و مرزها درباره ایران که ایران را جزو کشورهای متخاصم خوانده در صفحه اینستاگرامش نوشت: ما از خصومت با هیچ کشوری که با آن رابطه دیپلماتیک داریم استقبال نمی کنیم.

وی اضافه کرد: احترام متقابل و منافع متقابل از اصول سیاست خارجی ایران است. در عین حال از خصومت ورزی هیچ کشوری هم هراسان نخواهیم شد.

بهاروند گفت: ما بر تامین امنیت و حفظ منافع ملی کشورمان اصرار کرده و بر اصول خود پایمردی و ایستادگی خواهیم کرد. اصل عمل متقابل نیز از اصول عرفی و جا افتاده روابط دیپلماتیک است که آن را مورد توجه قرار می دهیم.

به گزارش فارس،دیمین هیندز معاون وزیر کشور انگلیس در مصاحبه با روزنامه انگلیسی تلگراف مدعی شد، روسیه، چین و ایران به اشکال مختلف در جاسوسی میدانی، حملات سایبری، آماده باش نیروهای نظامی و کمپین های انتشار اخبار نادرست علیه لندن دخیل هستند.

هیندز اضافه کرد: سه کشوری که اشاره کردم، قابلیت های فیزیکی انسانی و حضور گسترده ای در فضای سایبری دارند که قابل به کار گرفتن در مقیاس وسیع هستند.

منبع: خبرگزاری فارس

به "سفیر ایران در لندن: از خصومت ورزی هیچ کشوری هراسان نخواهیم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفیر ایران در لندن: از خصومت ورزی هیچ کشوری هراسان نخواهیم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید