نوآوری یک شرکت دانش بنیان در تسهیل دریافت دارو برای بیماران

به گزارش وبلاگ نازنین به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، مازیار سجادی مدیر یک شرکت دانش بنیان ضمن اشاره به فعالیت های شرکت در زمینه تجهیزات پزشکی و تنفسی که به صورت مستقل فراوری و به فروش می رسد، به معرفی محصول دانش بنیان فراوری شده تحت عنوان دستگاه نبولایزر اولتراسونیک پرداخت و گفت: این دستگاه در حوزه سلامت کاربردهای گسترده ای در بیمارستان ها دارد.

نوآوری یک شرکت دانش بنیان در تسهیل دریافت دارو برای بیماران

وی با اشاره به مکانیزم عملکردی این دستگاه، شرح داد: این دستگاه داروی مایع را پودر نموده و از این طریق امکان استنشاق دارو برای بیمارانی مانند نوزادان که نمی توانند از دارو به صورت مایع استفاده نمایند فراهم نموده است.

سجادی با بیان اینکه محصول دانش بنیان این شرکت از رقبای داخلی مقرون به صرفه تر است، قابلیت تنظیم دمای بخور خروجی را مزیت های رقابتی آن نسبت به نمونه های خارجی دانست.

وی در مورد اشتغال ایجاد شده به وسیله این مجموعه دانش بنیان گفت: در این شرکت 10 نفر به صورت مستقیم مشغول به فعالیت هستند در حالی که این عدد برای اشتغال غیرمستقیم بسیار بالاتر است.

مدیر عامل این شرکت دانش بنیان با تاکید بر اهمیت و تاثیر معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بر رشد و رونق شرکت های خلاق و دانش بنیان گفت: حمایت این نهاد در دریافت استانداردهای خارجی برای رشد شرکتهای دانش بنیان بسیار ضروری و یاری نماینده خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "نوآوری یک شرکت دانش بنیان در تسهیل دریافت دارو برای بیماران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوآوری یک شرکت دانش بنیان در تسهیل دریافت دارو برای بیماران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید