پخش اختتامیه جایزه جلال آل احمد از شبکه چهار سیما

به گزارش وبلاگ نازنین، مصطفی جلالی؛ دبیر اجرایی سیزدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد، درباره شیوه های برگزاری آئین اختتامیه این جایزه ادبی شرح داد: برای برگزاری مراسم اختتامیه دو راستا را پیگیری نموده ایم؛ نخست درنظر داشتیم این آئین در سالن بزرگی با حضور تعدادی از برگزیدگان و شایستگان تقدیر برگزار گردد و رسانه ها بتوانند به صورت زنده این برنامه به وسیله بسترهایی که فراهم است، دنبال نمایند.

پخش اختتامیه جایزه جلال آل احمد از شبکه چهار سیما

وی ادامه داد: این تصمیم طی مکاتبه ای با ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا اعلام شد، اما اجازه برگزاری مراسم به شکل محدود به ما داده نشد. بنابراین به منظور رعایت دستورالعمل های بهداشتی ناشی از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامتی مهمانان از انتخاب این شیوه برگزاری صرف نظر کردیم.

جلالی با بیان اینکه برگزاری آئین اختتامیه در یک برنامه تلویزیونی شیوه دیگری است که برای برگزاری اختتامیه جایزه ادبی جلال آل احمد درنظر گرفته ایم، گفت: هماهنگی های لازم با شبکه چهار سیما برای ضبط برنامه های این آئین انجام شده و منتظریم تاریخ و ساعت دقیق پخش برنامه به وسیله این شبکه به ما اعلام گردد.

دبیر اجرایی سیزدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد، اضافه کرد: پیش بینی می گردد هفته اول دی ماه بتوانیم آئین اختتامیه را به وسیله شبکه چهار سیما پخش کنیم.

وی درباره نحوه حضور برگزیدگان و شایستگان تقدیر در آئین اختتامیه جایزه ادبی جلال آل احمد نیز شرح داد: برگزیدگان و شایستگان تقدیر به وسیله تماس های تلفنی یا سایر شیوه های برخط در برنامه اختتامیه حضور خواهند داشت.

جلالی اعلام کرد: شأن ادبیات ایجاب می نماید برنامه ای درخور برگزار کنیم، اما شرایط حاکم بر جامعه ناشی از شیوع ویروس کرونا و ضرورت رعایت نکات بهداشتی اعلامی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا ما را ملزم می نماید با شیوه های دیگری مراسم اختتامیه را برگزار و در خدمت اهالی ادبیات باشیم.

دبیر اجرایی سیزدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد، ادامه داد: در چهل سالگی شروع جنگ تحمیلی، 12 چهره برتر داستان و مستندنگاری دفاع مقدس با داوری اهالی رسانه و وبلاگ نازنین به عنوان بخش ویژه سیزدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد انتخاب و معرفی شدند که در برنامه اختتامیه کوشش خواهد شد با تعدادی از برگزیدگان این بخش در ارتباط های تلفنی یا برخط گفت وگو گردد.

وی در سرانجام با بیان اینکه نامزدهای سیزدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد در چهار گروه داستان بلند و رمان، مجموعه داستان کوتاه، نقد ادبی و مستندنگاری معرفی شده اند، گفت: جایزه نقدی برگزیدگان و شایستگان تقدیر به وسیله شماره حساب اعلامی برای آن ها واریز خواهد شد و لوح تقدیر و نشان جایزه ادبی جلال آل احمد نیز برای آن ها ارسال می گردد.

پیش از این، نامزدهای چهار بخش سیزدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد از سوی دبیرخانه جایزه اعلام و در رسانه های گروهی منتشر شده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "پخش اختتامیه جایزه جلال آل احمد از شبکه چهار سیما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پخش اختتامیه جایزه جلال آل احمد از شبکه چهار سیما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید