بازی رایانه ای و کنسول بازی

بلک پنتر و کاپیتان امریکا در جنگ جهانی دوم؛ تیزر بازی مارول خالق آنچارتد را ببینید

استودی Skydance New Media به تازگی از اولین تیزر بازی ماجراجویی خود که در دنیای مارول جریان دارد، رونمایی نموده است.

24 شهریور 1401

کوجیما پروداکشنز احتمالاً یک بازی ترسناک با نام Overdose می سازد

طبق گزارشی که تام هندرسون، یکی از منابع مطلع معتبر صنعت، بیان نموده است، به نظر می رسد که خالق بازی های متال گیر سالید و دث استرندینگ یعنی هیدئو کوجیما در حال حاضر روی یک بازی با نام (یا شاید نام رمز!) Overdose کار می نماید.

26 تیر 1401

جورج آرآر مارتین از همکاری در ساخت بازی Elden Ring می گوید

نویسنده سری کتاب های بازی تاج و تخت (Game of Thrones) جورج آر آر مارتین (George R.R. Martin) از تجربه خود در ساخت الدن رینگ می گوید. همینطور اینکه او در خصوص کار با میازاکی در یک پست بلاگ تازه نوشته است.

25 تیر 1401

فال گایز به زودی رایگان می گردد؛ نسخه ایکس باکس و سوییچ در راه است

استودیوی مدیاتونیک (Mediatonic) به تازگی اعلام نموده که بازی فال گایز در تاریخ 21 ژوئن 2022 (31 خرداد 1401) هم زمان با عرضه نسخه های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و فروشگاه اپیک، به صورت کاملا رایگان در دسترس قرار خواهد گرفت. تمامی نسخه...

11 تیر 1401

تاریخ انتشار بسته آنچارتد برای کامپیوتر معین شد

سونی نسبت به انتشار بسته Uncharted: Legacy of Thieves برای رایانه های شخصی نسبتا در سکوت بوده است. با این حال، طبق مقاله ای که به تازگی در فروشگاه اپیک گیمز منتشر شده، به نظر می رسد که این بسته قرار است در 20 ژوئن 2022 (30 خرداد 1401) عرضه گردد.

6 تیر 1401

بازی نقش آفرینی وان پیس اودیسه برای کنسول ها و کامپیوتر معرفی شد

شرکت بندای نامکو (Bandai Namco) خاطرنشان کرد که یک عنوان تازه از انیمه وان پیس (One Piece) خواهد ساخت. این بازی برای کنسول های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری اس و ایکس به همراه کامپیوتر عرضه خواهد شد. همینطور اینکه بازه زمانی عرضه آن نیز سال 2022 میلادی اعلام...

27 خرداد 1401

آینده بازی های ویدیویی چیست؟ واقعیت مجازی، استریم ابری یا محتوای بهتر؟

امروزه صنعت بازی های ویدیویی به غول عظیمی تبدیل شده است که عایدی حاصل از آن از دیگر صنعت های تأثیرگذار تفریح پیشی گرفته. این واقعیتی بدیهی است و با نگاهی گذرا به آمار، حتی از دور هم می توان به خوبی این موضوع را مشاهده کرد. با این حال، این تمام ماجرا نیست؛...

25 مرداد 1400

شاهزاده پارسی: شن های زمان برای PS4 ،Xbox One و PC معرفی گشت

شرکت یوبی سافت رسما از بازسازی شاهزاده پارسی: شن های زمان برای کنسول های نسل فعلی رونمایی کرده است. این بازسازی بازی اصلی را عینا، اما با گرافیک بالاتر و کنترل امروزی، در اختیار طرفداران قرار می دهد.

4 آبان 1399

آپدیت بعدی Control بازی را آسان می کند

آخرین بسته الحاقی بازی Control قرار است تا دو هفته دیگر عرضه شود. در کنار این بسته الحاقی، آپدیتی رایگان هم برای بازی منتشر خواهد شد. این آپدیت قرار است درجه سختی جدیدی را در راستای ساده تر کردن یا بهتر است بگوییم تنظیم میزان سختی بازی، به کنترل اضافه کند.

14 مهر 1399