امدادرسانی هلال احمر به 980 حادثه دیده در استان زنجان

به گزارش وبلاگ نازنین، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت:در6 ماه گذشته از سال جاری نجاتگران جمعیت هلال احمربه980حادثه دیده متأثرازسوانح جاده ای وغیره امداد رسانی کردند.

امدادرسانی هلال احمر به 980 حادثه دیده در استان زنجان

سید قاسم موسوی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در6 ماه نخست سال جاری 409 حادثه در استان زنجان رخ داده که از این تعداد بیشترین مورد مربوط به سوانح جاده ای با 335 مورد ثبت شده است.

او اضافه نمود: در 409 حادثه رخ داده، 2 هزار و 658 نفر آسیب دیده، 880 نفر مصدوم و 59 نفر نیز در صحنه حادثه و یا حین انتقال به مراکز درمانی جان خود را از دست داده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: 46 نفر از مصدومان به وسیله عوامل امدادی هلال احمر به مراکز درمانی منتقل ، 43 نفر به صورت سرپایی درمان و به 47 نفر نیز اسکان داده شده است.

موسوی گفت: در این امدادرسانی ها 759 تیم عملیاتی با 2 هزار و 56 نفر نجاتگر خدمات امدادی را شبانه روزی برای هموطنان متأثر از حوادث ارائه داده اند.

او ادامه داد: برای ارائه خدمات به حادثه دیدگان در 409 حادثه استان زنجان 328 دستگاه خودروی نجات، 370 دستگاه آمبولانس و 29 خودروی یاری دار به کارگیری شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: پایگاه های امداد و نجات جاده ای هلال احمر در جهت های ارتباطی این استان برای ارائه خدمات امدادی شبانه روزی فعالیت دارند.

موسوی از هموطنان خواست تا در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره 112 برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه روز تماس برقرار نمایند.

وبلاگ نازنین زنجان زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "امدادرسانی هلال احمر به 980 حادثه دیده در استان زنجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امدادرسانی هلال احمر به 980 حادثه دیده در استان زنجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید