فال ابجد امروز شنبه 2 اردیبهشت 1402؛ وقتی شانس در می زند، در را باز کنید!

به گزارش وبلاگ نازنین، فال ابجد امروز شنبه 2 اردیبهشت 1402؛ فال ابجد یکی از فال های بسیار جالب است که بر اساس 4 حرف الفبای فارسی انجام می گردد. در این فال مشاهده می کنید که 4 حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می گردد.

فال ابجد امروز شنبه 2 اردیبهشت 1402؛ وقتی شانس در می زند، در را باز کنید!

وبلاگ نازنین |انسان ها همواره در پی راهی برای فهمیدن آینده خود بوده اند؛ در ایران از قدیم الایام این عمل را با گرفتن انواع فال ها انجام می دهند.

به گزارش وبلاگ نازنین ؛ فال حروف ابجد از جمله فال های قدیمی ای است که هواداران خاص خودش را دارد. حروف اَبجَد، شیوه ای برای مرتب سازی حروف زبان عربی است که برپایه الفبای اولیه خط فنیقی، مرتب شده اند. گاهی این شیوه در شماره گذاری موارد یا صفحات به کار می رود.

از الفبای ابجد برای متناظر کردن اعداد و واژه ها نیز استفاده می گردد. به این ترتیب که برای هر حرف واژه ای که بخواهند به عدد تبدیلش نمایند، عدد متناظر را از جدول زیر برمی دارند و اعداد به دست آمده را جمع می زنند. برای نمونه در این روش، واژهٔ علی برابر با 110 می گردد بعلاوه یاعلی برابر با 121 می باشد.

فال ابجد یکی از فال های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس 4 حرف الفبای فارسی انجام می گردد. در فال ابجد مشاهده می کنید که 4 حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می گردد. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می دهند.

برای فال حروف ابجد به هر ماه طالعی نسبت داده اند که اسامی این ماه ها به ترتیب عبارت هستند از:

حمل

ثور

جوزا

سرطان

اسد

سنبله

اندازه

عقرب

قوس

جدی

دلو

حوت

در ادامه، فال ابجد امروز 2 اردیبهشت ماه را برای متولدین هر ماه آوردیم، با ما همراه باشید:

فروردین: ب ب د

بودجه بندی کنید! آغاز به برنامه ریزی برای خرید استراتژیک کنید تا بدانید که قصد دارید برای چه کسی و چه چیزی، چه اندازه پول خرج کنید.

اردیبهشت: ج آ ب

احساسات تان را درون تان نگه ندارید! انباشته کردن احساسات، می تواند منجر به رنجش و احساس غم و اندوه گردد. بروز احساسات سخت است، اما در درازمدت بهتر است درباره احساس تان صحبت کنید تا دیگران بدانند کجای کار هستید!

خرداد: ج آ آ

زندگی می تواند گیج نماینده باشد. وقتی تمام وجودتان را صرف یک پروژه گروهی می کنید، امید دارید که بابت تمام کوشش های خود بازخورد مثبت دریافت کنید. اما ممکن است شخص دیگری بخواهد اعتبار را از شما بگیرد و حریف شما گردد. هیچ اشکالی ندارد در این باره صحبت کنید تا دیده شوید.

تیر: ج ج د

به احساسات خود توجه کنید! احساسات شما آنجا هستند تا شما را هدایت نمایند. اینکه شما فردی بیش از حد حساس هستید، دلیلی دارد. این یک موهبت است که با انرژی اطراف خود ارتباط برقرار کنید. پس از آن به نفع خود استفاده نمایید.

مرداد: ج د ج

امروز می توانید سطح بالایی از اضطراب یا تنش را از طرف شخصی که سیگنال های مختلط ارسال می نماید، احساس کنید. ماجرا می تواند بیشتر از این ها باشد! صبر بیشتری داشته باشید تا ببینید چه جزئیات دیگری برای شما آشکار می گردد.

شهریور: ج ج د

وقتی شانس در می زند، در را باز کنید! شما آماده اید که دست به کار شوید و اتفاقاتی را برای خود رقم بزنید که قبلا هرگز تجربه نکرده اید. ممکن است کسل باشید یا آمادگی ایجاد تغییرات را در خود احساس نکنید. با این وجود، امروز همه چیز فرق دارد! شما می دانید چه می خواهید، و آماده حرکت رو به جلو هستید.

مهر: آ آ د

زندگی می تواند ناعادلانه باشد. کاملا واضح است که مردم با شما متفاوت از دیگران رفتار می نمایند. شاید فکر کنید این تقصیر شماست یا اینکه افراد به خاطر کاری که شما انجام داده اید، اینگونه رفتار می نمایند، اما سعی کنید آن را به خود نگیرید.

آبان: ب د ج

کسب و کار خود را توسعه دهید. داشتن یک کسب و کار سودآور چیزی است که به زمان و پشتکار زیادی احتیاج دارد. اگر تا به امروز هرگز کسب و کاری نداشته اید، با یک مشاور کسب و کار تماس بگیرید تا ببینید چه فرصت هایی در حال حاضر برایتان وجود دارد.

آذر: ج ب د

به آنچه علاقه دارید عمل کنید. وقتی یک ایده درخشان دارید، ساده است که فقط در خصوص آن صحبت کنید و آن را یک روز دیگر پشت گوش بیاندازید. اکنون زمان اقدام است. حتی اگر تصمیم دارید یک فهرست کوچک از کارهایتان تهیه کنید، از فکر کردن دست بردارید و اقدام نمایید.

دی: د ب ج

خوب گوش کنید! خبری دریافت کنید که در ابتدا بی اهمیت به نظر می رسد، اما در واقع اطلاعات ارزشمندی است. هنگام انجام فعالیت های ارتباطی، کمی بیشتر حواس تان را جمع کنید تا پیامی را که باید بشنوید، از دست ندهید.

بهمن: د د ج

ترسیدن یا احساس اینکه زندگی خیلی سریع پیش می رود و همه چیز در هاله ای از ابهام است، بسیار آسان می باشد. یکی از راه های کاهش فشار این است که سرعت خود را کم کنید، و کمی نفس بگیرید!

اسفند: آ ج ب

زمانی که زندگی کمی راکد می گردد و تخیل شما پایین می آید، با امتحان کردن چیزی سرگرم نماینده و متفاوت که فکر خلاق تان را به کار می گیرد، روحیه خود را احیا کنید.

منبع: فرادید

به "فال ابجد امروز شنبه 2 اردیبهشت 1402؛ وقتی شانس در می زند، در را باز کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فال ابجد امروز شنبه 2 اردیبهشت 1402؛ وقتی شانس در می زند، در را باز کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید