فعالان علوم شناختی حمایت بیشتری دریافت می نمایند خبرنگاران

به گزارش وبلاگ نازنین، ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی میزان حمایت تشویقی از خاتمه نامه های دوره های کارشناسی ارشد و دکتری را افزایش داد.

فعالان علوم شناختی حمایت بیشتری دریافت می نمایند خبرنگاران

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ نازنین، ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی میزان حمایت تشویقی از انتها نامه های دوره های کارشناسی ارشد و دکتری را افزایش داد.

این اقدام در راستای اهداف و سیاست ها معین شده برای ارتقای دانش علوم و فناوری های شناختی در سال جدید افزایش یافت. بر اساس سیاست های معین شده این ستاد، در سال گذشته یکصد و بیست انتها نامه دوره کارشناسی ارشد و رساله دکتری تحت حمایت های تشویقی ستاد قرار گرفتند.

ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی و فناوری با هدف ترویج و ارتقای دانش علوم شناختی، گسترش فعالیت های پژوهشی و جذب جوانان علاقمند به تحصیل و فعالیت در حوزه علوم شناختی، تا به امروز از حدود یک هزار انتها نامه کارشناسی ارشد و دکتری در حوزه علوم شناختی حمایت نموده است.

دانشجویان علاقه مند به فعالیت در حوزه های علوم شناختی از بیش از 50 مرکز علمی و دانشگاهی پیروز شدند با حمایت ستاد توسعه علوم شناختی حدود یک هزار انتها نامه های تحصیلات تکمیلی در رشته های زبان شناسی شناختی، روانشناسی شناختی، توانبخشی شناختی، آموزش و پرورش شناختی، نگاشت مغز، مدل سازی، هوش مصنوعی، رباتیک شناختی، فناوری شناختی، علوم اعصاب شناختی و نیز شناخت اجتماعی را ارایه و از آن دفاع نمایند.

حمایت­ های تشویقی ستاد از انتها نامه­ های علوم و فناوری­ های شناختی در سه سطح انتها نامه های کارآفرین یا انتها­ نامه ­هایی که گروه محققان آن علاوه بر دستیابی به دستاوردهای دانشگاهی تحقیق، یک شرکت دانش بنیان برای تجاری سازی نتایج انتها­ نامه تاسیس نموده باشند و انتها نامه های کاربردی و یا تحقیقات پایه که در آن ثبت داده ­های ارزشمند صورت گیرد و نیز انتها نامه هایی با برخورداری از دستاورد جدید علمی، انجام می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "فعالان علوم شناختی حمایت بیشتری دریافت می نمایند خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالان علوم شناختی حمایت بیشتری دریافت می نمایند خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید