طراحی گرافیکی و چاپ

فیلم آخر تارانتینو معلوم شد؛ منتقد سینما گام آخر فیلمساز

منتقد سینما نام فیلمنامه این فیلم است که تارانتینو خودش نوشته و میخواهد آن را پاییز آینده فیلمبرداری کند.

25 اسفند 1401

پیشنهاد یک سریال تازه: Z، سرآغاز همه چیز!

یکی از علاقه ها و تفریح های من این است که در سایت های دانلود فرنگی می گردم و قسمت اول یا پایلوت سریال های تازه را دانلود می کنم و آنالیز می کنم که آیا ارزش تماشا دارند یا نه.

19 آذر 1401

سرنخ های شگفت انگیز و عجیب فرازمینی ها در منظومه شمسی!

آیا بیگانگان هوشمند تا به حال از منظومه شمسی بازدید نموده اند؟ سوال مسخره ای نیست به هر حال، منظومه شمسی بیش از 4 میلیارد سال است که وجود داشته است و ممکن است حیات هوشمند در کهکشان ما به جز در زمین به وجود آمده باشد.

1 آبان 1401

کدام وسایل هتل را می توان به خانه برد ؟

مهم نیست در کجا باشید، وسایل و رایگان همواره مجذوب کننده و خواستنی هستند. این اتفاق خوشایند اگر در سفر هم اتفاق بیافتد، حال خوب تعطیلات را دوچندان می نماید. غالبا مسافرانی که در هتل ها اقامت دارند، بسیار دوست دارند وسایلی را به عنوان یادگاری اما به صورت...

27 تیر 1401

خرید جعبه کیف پول آماده در تعداد کم

جعبه آماده کیف پول خوب، اگر بخواهیم به شما معرفی کنیم باید بگوییم که شما انتخاب های زیادی در بین جعبه آماده دارید. البته ابعاد یک جعبه بسته بندی به محصولی که باید در آن قرار بگیرد متغییر است و با توجه به مدل ها و ابعاد مختلف کیف پول های مردانه یا زنانه،...

5 خرداد 1401

آمیخته های ترفیع و تشویق در جهت ارتقای بازاریابی

فعالیت های ترفیعی به روش های مختلفی انجام می شود که به مجموعه این روش ها آمیخته ترفیع گفته می شود. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

20 فروردین 1401

راهنمای سفر به ایسلند

معرفی اجمالی کشور ایسلندجمهوری ایسلند (Iceland) شمالی­ ترین کشور اروپا و کشوری جزیره ای در شمال اقیانوس اطلس است. مرکز و بزرگ ترین شهر آن ریکیاویک و جمعیتی بالغ بر 320 هزار نفر دارد و زبان رسمی آن ها ایسلندی است. 93.36 درصد مردم این کشور را ایسلندی ها تشکیل می...

25 بهمن 1400

7 رمان علمی-تخیلی خواندنی که فیلمشان در راه است

سینماهای سراسر دنیا کم کم باز می شوند و مردم دوباره فرصت پیدا می نمایند فیلم ها را روی پرده های عظیم ببینند. اما برای تجربه یک داستان علمی تخیلی مجذوب کننده حتما لازم نیست از خانه بیرون بروید. خیلی از فیلم های علمی تخیلی که قرار است اکران یا ساخته شوند...

31 تیر 1400

قیچی برگردان مهدی طارمی؛ تصویر صفحه نخست روزنامه های پرتغال و اسپانیا (تصاویر)

لحظه به ثمر رساندن گل زیبای طارمی مقابل چلسی امروز روی صفحه نخست روزنامه های پرتغالی و اسپانیایی چاپ شده است.

3 خرداد 1400

5 ویژگی که از گوشی وان پلاس 9R انتظار داریم

مانند سامسونگ که زودتر از زمان همیشگی از سری گلکسی S21 رونمایی کرد، وان پلاس هم برای سری وان پلاس 9 قصد دارد چنین کاری را انجام دهد و گویا فقط دو روز دیگر قرار است تاریخ معرفی این گوشی ها اعلام شود که احتمالا در پایان ماه جاری میلادی شاهد معرفی آن ها خواهیم...

5 فروردین 1400

تست تاثیر والدین بر شخصیت؛ آیا شخصیت ارثی است یا اکتسابی؟

تست تاثیر والدین بر شخصیت فرزندانشان، دانش شما را در پاسخ به این سوال که شخصیت شما ارثی است یا آن را کسب نموده اید می سنجد. پاسخ به این تست و خواندن توضیحات آن درستی باور شما در خصوص ارثی بودن یا اکتسابی بودن شخصیتتان را به چالش می کشد.

15 اسفند 1399

معین تکلیف الکترونیکی شدن انتخابات 1400 تا آخر آبان

تهران (پانا) - رئیس ستاد انتخابات کشور از مشخص تکلیف برای اجرای فرایند 25 گانه الکترونیکی شدن انتخابات 1400؛ با اعلام نظر شورای نگهبان تا خاتمه این ماه اطلاع داد.

1 آذر 1399

خبرنگاران شاعر یک مصلح اجتماعی و یک کُنش گر فرهنگی ست

تهران- خبرنگاران- یک شاعر و منتقد ادبی معتقد است: شاعر یک مصلح اجتماعی و یک کُنش گر فرهنگی و یک فرد دارای هنر کلامی است؛ چنانچه سعدی بوده، حافظ و سوزنی سمرقندی و نیما و شاملو و غیره بودند.

18 مهر 1399

از بین بردن باکتری های مقاوم در برابر دارو با الهام از بال مگس!

پژوهشگران استرالیایی قصد دارند نانوساختارهایی را با الهام از بال حشرات طراحی کنند که می توانند باکتری های مقاوم در برابر دارو را از بین ببرند.

17 مهر 1399

پرورش گوش شبیه به گوش انسان با چاپ 3بعدی در بدن موش ها

پژوهشگران چینی در بررسی جدید خود توانستند با استفاده از روش چاپ سه بعدی، گوش هایی شبیه به گوش انسان را روی کمر موش ها پرورش دهند.

15 مرداد 1399

لزوم بازخوانی کتیبه های تخت جمشید ، 60 درصد از کتیبه های گنجینه خوانده نشده

حمید فدایی، مدیر پایگاه میراث جهانی تخت جمشید با اشاره به فعالیت های بازسازیی و حفاظتی که طی سال 98 در مجموعه تخت جمشید محقق شده است، گفت: سال گذشته در حوزه های مختلف در زمینه حفاظت و بازسازی کارنامه مثبتی داشتیم و کاخ هدیش در صد ستون و کاخ آپادانا را بازسازی...

10 تیر 1399

کرونا به قلب حمله می نماید؟

حالا یکی از سوالاتی که دانشمندان به دنبال آن هستند، این است که آیا این سکته ها نتیجه حمله مستقیم ویروس به رگ های خونی است یا نتیجه کوشش سیستم دفاعی بدن برای دفع ویروس.

10 تیر 1399